Uh, een keer op Marktplaats gescoord. Een paar jaar geleden stonden ze bij Sacha meen ik maar toen vond ik ze te duur.
Deze zijn het:
Ik heb ze in het blauw:
De foto's zijn van internet geplukt maar de mijne zijn exact hetzelfde als de onderste foto. Ik ben alleen te lui om ze zelf op de foto te zetten.
Ik voldoe trouwens ook niet meer aan de doelstelling van deze site. Maar wat wil je daarmee zeggen, Willi. Dat we hier weg moeten? En dan? Naar een T forum?
Ze stak nog net geen duim op.
Re: Ze stak nog net geen duim op.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
Toffe dingen zeg!!!!
Welke maat heb jij?
Ennehh . . . weg bij deze site? Om de dooie dood niet!
Ik vind dat we er nog steeds tussenpassen.
Oké aan de rand misschien.
Welke maat heb jij?
Ennehh . . . weg bij deze site? Om de dooie dood niet!
Ik vind dat we er nog steeds tussenpassen.
Oké aan de rand misschien.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Dank je. Ik vind ze zelf ook gaaf maar mijn vrouw vindt ze hoerig.
Het maakt natuurlijk wel een verschil of je dit draagt onder een hotpants of onder een bootcut jeans...
Ik heb 42 á 43. Hangt er vanaf of de schoenen ruim vallen. 42 past meestal wel. Deze zijn maat 41 maar vallen behoorlijk ruim. Het past dus nog net.
Of we er tussen passen? Tja, op het randje denk ik.
Maar ik vind het hier wel gezellig, dus ik blijf ook maar hier
Het maakt natuurlijk wel een verschil of je dit draagt onder een hotpants of onder een bootcut jeans...
Ik heb 42 á 43. Hangt er vanaf of de schoenen ruim vallen. 42 past meestal wel. Deze zijn maat 41 maar vallen behoorlijk ruim. Het past dus nog net.
Of we er tussen passen? Tja, op het randje denk ik.
Maar ik vind het hier wel gezellig, dus ik blijf ook maar hier

Dank je. Ik vind ze zelf ook gaaf maar mijn vrouw vindt ze hoerig.
Het maakt natuurlijk wel een verschil of je dit draagt onder een hotpants of onder een bootcut jeans..
Hm, hoerig! Vanwege die naaldhak? De rest is immers gewoon sneaker.
Ik durf ’t haast niet te vermelden, maar mijn vrouw vindt ze leuk, en toch werkt ze nog steeds keurig in het onderwijs.
Wat is een bootcut jeans?
Het maakt natuurlijk wel een verschil of je dit draagt onder een hotpants of onder een bootcut jeans..
Hm, hoerig! Vanwege die naaldhak? De rest is immers gewoon sneaker.
Ik durf ’t haast niet te vermelden, maar mijn vrouw vindt ze leuk, en toch werkt ze nog steeds keurig in het onderwijs.
Wat is een bootcut jeans?
Vanwege de hoge hak en de nogal uitgesproken look denk ik. Het oogt wel brutaal als je ze aan hebt. Het is overigens wel een sneaker met puntneus; niet rond zoals normaliter bij sneakers.
Een bootcut jeans is een jeans die van onderen iets wijd uit loopt. Het smalste punt zit bij de knieën.
De wijd uitlopende snit is eigenlijk om ruimte te bieden aan laarzen die je dan onder de broek draagt (boot=laarzen, cut=snit), maar in de praktijk worden ze ook vaak met pumps gedragen. Met hoge hakken en een beetje overlengte geeft het een mooi effect en lijken je benen langer. In mijn geval geen overbodige luxe. Hm, ik moet eens achter een bootcut aan.
Een bootcut jeans is een jeans die van onderen iets wijd uit loopt. Het smalste punt zit bij de knieën.
De wijd uitlopende snit is eigenlijk om ruimte te bieden aan laarzen die je dan onder de broek draagt (boot=laarzen, cut=snit), maar in de praktijk worden ze ook vaak met pumps gedragen. Met hoge hakken en een beetje overlengte geeft het een mooi effect en lijken je benen langer. In mijn geval geen overbodige luxe. Hm, ik moet eens achter een bootcut aan.

Mooie broek inderdaad. Tenminste, met zo’n slanke, welgevormde vrouw er in.
Overigens heb ik me afgeleerd om te ‘tippelen’ op dit soort plaatjes, want als ik zo’n broek zelf aantrek ziet ’t er ineens heel anders uit; lang niet zo glad en strak aan de kont en elders.
Dat vind ik ook het probleem bij broeken, ze moeten ruimte bieden aan onze mannelijkheid en tonen dan niet zo fraai meer door dat losse geflodder aan de bovenzijde.
Nee, broeken zijn eigenlijk alleen geschikt voor vrouwen. Zeker met hoge hakken eronder.
Overigens heb ik me afgeleerd om te ‘tippelen’ op dit soort plaatjes, want als ik zo’n broek zelf aantrek ziet ’t er ineens heel anders uit; lang niet zo glad en strak aan de kont en elders.
Dat vind ik ook het probleem bij broeken, ze moeten ruimte bieden aan onze mannelijkheid en tonen dan niet zo fraai meer door dat losse geflodder aan de bovenzijde.
Nee, broeken zijn eigenlijk alleen geschikt voor vrouwen. Zeker met hoge hakken eronder.