grappige mannenrok van Givenchy
Re: grappige mannenrok van Givenchy
Nogmaals, Willi, de rok stond op de VOORPLAAT van de bijlage. Juist niet weggedrukt dus.
Niet zo zwaartillend doen schat, je moet wat meer het lollige inzien.
Niet zo zwaartillend doen schat, je moet wat meer het lollige inzien.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Inderdaad Willi, niet zo negatief. Hoewel het er maar één was, vond ik de getoonde rok wel leuk.
De papieren versie van de krant heb ik niet, dus ik moet het met de link van Jan doen, maar als juist die rok op de voorkant van de bijlage stond vind ik dat wel positief.
De papieren versie van de krant heb ik niet, dus ik moet het met de link van Jan doen, maar als juist die rok op de voorkant van de bijlage stond vind ik dat wel positief.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
Sorry, ik heb de voorpagina kennelijk overgeslagen en alleen die éne rok gezien tussen al dat alternatieve broekengeweld.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Die ene in het zwart leer is wel mooi,en met een riem om het middel....als dat er nou eens doorkwam hadden wij al veel gewonnen.Het is anders,geen rok,maar dat hoeft ook niet altijd.Dit vind ik al aardig baanbrekend,nu nog elke dag in het straatbeeld....maar dat zal velen ook wel te ver gaan.

En dit is ook mooi,een soort bolero jasje...lingerie voor ons...niks mis mee.

En dit is ook mooi,een soort bolero jasje...lingerie voor ons...niks mis mee.
Tja Viqueen, als rechtgeaard homo mag ik wel stellen dat als ik die jongen in mijn slaapkamer aantref zal ik hem niet wegsturen........
jan reijman schreef:Tja Viqueen, als rechtgeaard homo mag ik wel stellen dat als ik die jongen in mijn slaapkamer aantref zal ik hem niet wegsturen........

Ik denk niet dat dit bedoeld is als lingerie, met die lange handschoenen en zo. Ik ben bang dat het de bedoeling is er zo mee over straat te lopen!!!
Wel wat érg gewaagd, vinden jullie niet?
Nee, hier zit ik niet op te wachten.
Wel wat érg gewaagd, vinden jullie niet?
Nee, hier zit ik niet op te wachten.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Wellicht ten overvloede met dank aan de meisjes van de bieb