Jongen in rok naar school

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
treintje

Re: Jongen in rok naar school

Bericht door treintje »

Alleeen gaat het helemaal niet meer over die jongen............. Graag nieuw topic.

Eh, Wiha, ik wil niet vervelend zijn, maar jij bent hier de moderator. Als ik me niet vergis heb je zelf de mogelijkheid om deze topic af te splitsen naar een nieuw topic. Of een slotje op dit topic te zetten. Als je het aan de gebruikers over laat gebeurt er weinig vrees ik...
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
jan

Bericht door jan »

Of een slotje plaatsen op sommige forumleden, hahaha.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
mikvanes

Bericht door mikvanes »

Is een inzamelingsactie niet een goed idee? Dan kan Wiha van de opbrengst een paar mondklemmen kopen. Ik heb het vroeger wel eens geprobeerd met accuklemmen op de bekjes van onze kinderen, maar mijn vrouw vond dat niet de juiste pedagogische benadering. Zowel zij als ik hebben nu nog steeds spijt van dat genuanceerde inzicht.
musa

Bericht door musa »

mikvanes schreef:Is een inzamelingsactie niet een goed idee? Dan kan Wiha van de opbrengst een paar mondklemmen kopen. Ik heb het vroeger wel eens geprobeerd met accuklemmen op de bekjes van onze kinderen, maar mijn vrouw vond dat niet de juiste pedagogische benadering. Zowel zij als ik hebben nu nog steeds spijt van dat genuanceerde inzicht.
Lol je brengt me op ideeën.
mikvanes

Bericht door mikvanes »

:)
Natuurmens

Bericht door Natuurmens »

Het staat hem nog goed ook
Je kunt je in rok/kilt mannelijke kleden. Dan staat en zit het berengoed. Ik vind dat het forum de vrouwelijke richting is uitgaan, en kan me daarmee niet verenigen. Om deze reden heb ik besloten dit forum te verlaten.
Plaats reactie