een heel goed verhaal mannen, vooral als je met zijn tweeen bent, is het gevoel anders. net als willi, die met zijn vrouw op stap gaat. Door de acceptatie van een ander menselijk wezen bij je kijkt het mensdom er toch iets anders naar.
Ga zo door en tot spoedig ziens in Amsterdam
uitstapje Bray-Dunes
Re: uitstapje Bray-Dunes
een fervent rokdrager
Bravo jongens, goed dat jullie even ver staan zo is er geen gevaar dat de ene de andere te ver meetrekt en er zo een degou zou ontstaan. De volgende keer ga ik wel mee om de foto's te trekken.
In Bray Dunes heb ik ook al enkele keren een wandeltocht gemaakt. Soms vertrek ik vanuit mijn werk ( Koksijde ) naar Auchan in Duinkerke en stop dan even in Bray-Dunes. In Auchan heb ik al meerdere keren in rok inkopen gedaan, ondanks het groot aantal noordafrikanen dat er daar rondlopen heb ik daar nog nooit opmerkingen gekregen. Ze denken misschien dat ik in één over andere moderne versie ven een djellaba rondloop zeker, want daar zie je dat volop.
In een te grote groep mannenrokkers over straat trekken oogt misschien wel aangenamer maar trekt uiteindelijk ook meer de aandacht van de onstanders. Toen ik samen met AndroGyn naar de bijeenkomst in Breda geweest waren, was dat voor AndroGyn zijn eerste echte volledige uitstap in rok. Door de grote groep en mede door de meer openlijker reactie van den Nederlander toz van een vlaming, was dat voor AndroGyn wel een beetje schrikken, zelfs voor mijn was het wennen, ondanks ik al iets meer acien was om al die verbale reacties. Iets wat we in België niet gewoon zijn.
Ik heb ook dat gevoel wanneer ik in rok ben en als mijn vrouw bij mij loopt de omstanders er minder op letten, alsof het dan normaler is. Ik ben er nog echt niet aan uit als dat gevoel nu iets is dat ik mijzelf wijsmaak, of als het effectief ook zo is.
Eén ding is zeker, hoe zelfzekerder je in rok over straat loopt hoe minder men er blijkbaar aanstoot aan neemt.
Ludwigcw

In Bray Dunes heb ik ook al enkele keren een wandeltocht gemaakt. Soms vertrek ik vanuit mijn werk ( Koksijde ) naar Auchan in Duinkerke en stop dan even in Bray-Dunes. In Auchan heb ik al meerdere keren in rok inkopen gedaan, ondanks het groot aantal noordafrikanen dat er daar rondlopen heb ik daar nog nooit opmerkingen gekregen. Ze denken misschien dat ik in één over andere moderne versie ven een djellaba rondloop zeker, want daar zie je dat volop.

In een te grote groep mannenrokkers over straat trekken oogt misschien wel aangenamer maar trekt uiteindelijk ook meer de aandacht van de onstanders. Toen ik samen met AndroGyn naar de bijeenkomst in Breda geweest waren, was dat voor AndroGyn zijn eerste echte volledige uitstap in rok. Door de grote groep en mede door de meer openlijker reactie van den Nederlander toz van een vlaming, was dat voor AndroGyn wel een beetje schrikken, zelfs voor mijn was het wennen, ondanks ik al iets meer acien was om al die verbale reacties. Iets wat we in België niet gewoon zijn.
Ik heb ook dat gevoel wanneer ik in rok ben en als mijn vrouw bij mij loopt de omstanders er minder op letten, alsof het dan normaler is. Ik ben er nog echt niet aan uit als dat gevoel nu iets is dat ik mijzelf wijsmaak, of als het effectief ook zo is.
Eén ding is zeker, hoe zelfzekerder je in rok over straat loopt hoe minder men er blijkbaar aanstoot aan neemt.
Ludwigcw
Laat maar horen, ik ben benieuwd!willi schreef:Nou Mik, daar had jij toch een theorie over.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
Ja, ik kan wel iets verzinnen en dat klinkt dan misschien wel aannemelijk, maar dat is nog geen aantonen.
Daar hou ik je aanLudwigcw schreef:De volgende keer ga ik wel mee om de foto's te trekken.![]()

Om mij wat voor te bereiden op de "11 juni" uitstap, zou ik nog wel eens een paar uur op stap willen gaan. Als dat dan weer met twee (of drie) zou zijn, kan dat de pret alleen maar verhogen. Ik denk daarbij aan een uitstap in West-Vlaanderen, Zeeland, Frans-Vlaanderen.
Wie zoiets ziet zitten, moet me maar een persoonlijk berichtje sturen.

...
Ik zou dat best willen beste Henry, maar treinen naar het buitenland levert mij toch altijd net iets meer stress op dan binnen Nederland. Mocht er nog eens iemand vanuit Nederland dat willen doen, en die beschikt over een auto, dan hou ik mij aanbevolen.
Jos:
Mooi geformuleerd. Zo is het precies.Door de acceptatie van een ander menselijk wezen bij je kijkt het mensdom er toch iets anders naar.