In rok met kennis naar Pasar Malam Indonesia

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder

In rok met kennis naar Pasar Malam Indonesia

Bericht door RokSterNL »

Vandaag ben ik met een kennis, waar mijn ouders 8 jaar lang voor haar moeder en vader gezorgd hebben naar de Pasar Malam Indonesia geweest. Dit is een kleinere opzet dan de Pasar Malam Bazar die ook op het Malieveld in Den Haag komt. Deze kleinere versie is alleen gericht op Indonesië en wordt georganiseerd door de Indonesische Ambassade.

Zoals je ziet op de bijgevoegde foto die een bezoekster van ons beiden gemaakt heeft is zij ook een indonesische. Zij spreekt naast Nederlands ook nog vloeiend de taal. Zij is ook zeer ruimdenkend, want ook zij weet al vanaf het begin dat ik rokken draag. Zij zegt ook, lekker doen waar jij je prettig in voelt.

Het was dit jaar voor de 2e keer, maar de 1e keer voor mij. In Breda schijnt er ook zo' n kleine Pasar Malam te zijn. Ze wil volgend jaar weer met mij gaan.

Na afloop zijn we nog naar de Haagse binnenstad gewandeld vanaf het Malieveld.

We hebben in ieder geval mooi weer gehad en een gezellige dag.
Bijlagen
RokSterNL samen met Winny.JPG
jptje

Re: In rok met kennis naar Pasar Malam Indonesia

Bericht door jptje »

in helmond is er ook elk jaar een geloof ik.
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
RokSterNL
Beheerder

Re: In rok met kennis naar Pasar Malam Indonesia

Bericht door RokSterNL »

Wat ik van haar hoorde in Breda ook, maar ook die kleinere versie is niet helemaal puur alleen gericht op Indonesië.
Plaats reactie