Wat hebben lady Gaga en Andrej Pejic gemeen?
Niets!
Daarom heb ik ook niets met Gaga.
Andrej daarentegen toont aan dat je je als man (mits je zorgt dat je er goed uitziet) op modegebied heel wat meer kunt permitteren dan je wellicht zou verwachten.
Dáár heb ik iets mee.
Natuurlijk, Andrej is ongetwijfeld homo . . , maar toch in eerste plaats mán.
Een man met een uitzonderlijk fraai uiterlijk; zo fraai zelfs dat ‘mensenbeoordelaars’ vinden dat hij niet meer ‘mannelijk’ is. Immers, mannen behoren lelijk te zijn; dat hoort zo, dat staat op hun sticker: “Lelijk, maar sterk”. (daarom zijn ze ook lelijk)
Vrouwen zijn niet sterk en daarom zijn zij mooi. . . Erg verwarrend allemaal. Toch?
En omdat onze samenleving is gebaseerd op ordelijkheid, waarbinnen alles tot op de letter nauwkeurig geboekstaafd dient te zijn, heeft MEN bedacht dat iemand als Andrej binnen het kader van een nette ‘afwijking’ behoort te passen. Androgynie genaamd. (wat zouden we toch zonder zielknijpende psychoanalisten moeten beginnen)
Ach, ik denk dat Andrej daar de tengere schouders over optrekt. Hij verdient er een lekkere boterham mee, en kan zich daarbij ook nog veroorloven leuke kleding te dragen. Kleding die door diezelfde MEN ‘vrouwelijk’ wordt genoemd.
Tja, je moet wát als je er als MEN niet meer uitkomt. Toch?
Het geeft me echter wel het gevoel dat ik als muis een olifant meesleep; dag in, dag uit.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Re: Wat hebben lady Gaga en Andrej Pejic gemeen?
Lady Gaga en Andrej Pejic hebben gemeen, dat zij zich beiden kunnen kleden, zoals zij willen.
Ik heb ook niet het idee, dat zij een olifant meeslepen, zoals jij, muisje
Maar er zijn er meer, die hun eigen gang gaan, kijk hierbij naar mikvanes op ons forum of naar Jürgen64 en rockfan66 op het duitse forum http://www.rockmode.de
Natuurlijk zijn er nog een hoop anderen, die ook hun eigen gang gaan, maar de geheel tevreden zijn met alleen de rok (bijv. Jan Reijman), of met rok, panty's en laarzen (bijv. Wiha), enz.
Ik heb ook niet het idee, dat zij een olifant meeslepen, zoals jij, muisje

Maar er zijn er meer, die hun eigen gang gaan, kijk hierbij naar mikvanes op ons forum of naar Jürgen64 en rockfan66 op het duitse forum http://www.rockmode.de
Natuurlijk zijn er nog een hoop anderen, die ook hun eigen gang gaan, maar de geheel tevreden zijn met alleen de rok (bijv. Jan Reijman), of met rok, panty's en laarzen (bijv. Wiha), enz.
een fervent rokdrager
Wat lady Gaga en Andrej Pejic gemeen hebben?
Ze krijgen beide ruim aandacht op dit forum.
Als ik Rockmode aanklik krijg ik potjandosie wéér Zalandoreclame voor m'n snufferd.
Ik heb me wel aangemeld daar maar als je foto's wil bekijken moet je eerst 5 bijdragen hebben geleverd en daar is mijn Duits te beperkt voor.
Ik vind het verder een moeilijk toegankelijke site.
Ze krijgen beide ruim aandacht op dit forum.
Als ik Rockmode aanklik krijg ik potjandosie wéér Zalandoreclame voor m'n snufferd.
Ik heb me wel aangemeld daar maar als je foto's wil bekijken moet je eerst 5 bijdragen hebben geleverd en daar is mijn Duits te beperkt voor.
Ik vind het verder een moeilijk toegankelijke site.
Willi:
Ja, en Gaga laat zien dat je je als vrouw en als persoon op modegebied heel wat meer kunt permitteren dan je wellicht zou verwachten.Andrej daarentegen toont aan dat je je als man (mits je zorgt dat je er goed uitziet) op modegebied heel wat meer kunt permitteren dan je wellicht zou verwachten.
Maar dat is voor een vrouw ook een stuk makkelijker. Haar geslachtsidentiteit wordt daarbij geen seconde niet in twijfel getrokken; iets wat bij de man wel gebeurt.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Hmm, je kent toch die geruchten over dat ze man zou zijn omdat ze een bobbel in haar slipje had?