een echte man of niet

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Jos

een echte man of niet

Bericht door Jos »

Dit stond in de Veronicagids van afgelopen week:
echte man of niet.jpg
het is zelfs een nieuw tv programma: vanavond (vrijdagavond) van 23 tot 23.30 uur
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder

Re: een echte man of niet

Bericht door RokSterNL »

Op de site stond vanaf 21.30 uur.

Daarnaast heb ik even gekeken wat het programma een beetje voor ingrediënten heeft.
Ik zag een zinnetje staan, als een man te weinig naar borsten kijkt valt hij af.

Wat een kul. Dan zou je als man de hele dag door naar borsten van vrouwen moeten lopen kijken om een echte man te moeten zijn. Dit is weer typisch een programma met een masculine inslag. Aan zo'n programma zou ik nooit mee doen. Ook ik kijk wel eens naar borsten, maar echt niet continu. Er wordt vaak gezegd dat de gemiddelde mannen een groot deel van de dag hun mannelijke lid achterna lopen. Daar zou ik doodziek van worden als ik zo'n man zou zijn.

Dan weet je wel hoe het gesteld is als je daar als man in een rok en eventueel andere accesoires zou verschijnen. 0 - 0.
musa

Bericht door musa »

Ik haat macho's ,zonder en met rok :D
Jos

Bericht door Jos »

ik heb zelf de eerste 10 minuten naar programma gekeken, langer hield ik het echt niet vol. Het enig goede is macho gedrag, afgrijselijk :evil: :twisted:
een fervent rokdrager
willi

Bericht door willi »

Het is duidelijk, de oppositie gaat in de tegenaanval!
De ‘machomannetjes’ voelen zich bedreigd en voelen de hete adem van ‘de man in rok’ in hun nek. (daar werd de laatste tijd, in hun ogen, teveel aandacht aan besteed)
Zij ontvangen daarbij veel steun uit conservatief-mannelijke bron. Daar staat het in de tv- en mediawereld immers bol van.

Het gaat hier al net als in dictatoriaal geregeerde landen. De media staan onder controle van de (macho)staat.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Viqueen

Bericht door Viqueen »

Ik maak me niet meer druk om dit soort holbewoners.Ga toch ook niet op bezoek bij een tbs kliniek om hun gedrag over te nemen.Want daar horen dit soort lui thuis,net als die voetbalsupporters,met hun anti semitische leuzen.

Het enige waar deze mannen goed voor zijn is een nekschot,dan verspil je niet teveel aan kogels.

Gelukkig zijn er nog genoeg normale mannen hoor,ook die zich man voelen niks mis mee.En waar ik prima mee overweg kan.

Bovenstaande categorie is een subgroepje,en waarschijnlijk hebben ze bij hun geboorte hersenletsel opgelopen :mrgreen:
Plaats reactie