Reactie op rok blijft meestal uit
Re: Reactie op rok blijft meestal uit
Persoonlijk vind ik een onderbroek nooit erg lekker zitten, of dat nou een slip of een boxer is. Ik moet wel zeggen dat ik daar in een broek juist meer last van heb dan onder een rok. Damesondergoed heb ik nog nooit geprobeerd dus ik zou je niet kunnen zeggen of dat beter zit.
Gewoon een kwestie van uitproberen denk ik. Als je vriendin er geen problemen mee heeft, gewoon proberen!
P.S. dit wijkt wel erg af van het oorspronkelijke onderwerp. Als je zo'n vraag wilt stellen kun je beter een nieuw topic openen.
Gewoon een kwestie van uitproberen denk ik. Als je vriendin er geen problemen mee heeft, gewoon proberen!
P.S. dit wijkt wel erg af van het oorspronkelijke onderwerp. Als je zo'n vraag wilt stellen kun je beter een nieuw topic openen.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
ik draag normaal een sportslip onder broek of rok, dat maakt mij niet uit. zit altijd lekker
een fervent rokdrager
Deze week kreeg ik trouwens wel een hele duidelijke reactie toen ik een paar laarzen ging ophalen!
Toen de verkoopster open deed eerst een verwonderde blik: Oh, ik had een vrouw verwacht.
Nou komt die reactie wel vaker (ik communiceer meestal onder mijn nickname Treintje, maar ook mijn eigen naam is unisex), dus mijn standaard antwoord is:
Dan moet ik je helaas teleurstellen; ik ben toch echt een man.
Vervolgens liet ze me binnen en vroeg namens wie ik de laarzen op kwam halen.
Nou, namens mezelf dus.
Volgens mij drong het toen pas tot haar door dat ik een rok droeg, al dacht ik dat ze het aan de deur al gezien had.
Oh!... Ja... Juist. Eh... Draag je vaker een rok?
Toen ontdooide ze, en werd vervolgens steeds enthousiaster. Volgens mij vond ze het toch wel leuk.
De laarzen bleken niet te passen, maar ze had er nog meer in de aanbieding, en die werden er allemaal bij gesleept.
Oh! Die staan je gaaf! riep ze op een gegeven moment bij een paar slanke puntlaarzen. (die ik uiteindelijk ook van haar gekocht heb)
Ik had wat tijd over dus nog even de stad in gegaan, en ook in een winkel nog een leuke reactie gehad van een verkoopster die spontaan naar me toe kwam en zei: "Je ziet er leuk uit!", en vervolgens vroeg of er veel naar me gekeken wordt.
De outfit was dus blijkbaar geslaagd; een rood geruit schots rokje, zwarte panty en elegante laarzen eronder, zwarte trui erop en een zwarte wollen parka jas.
Toen de verkoopster open deed eerst een verwonderde blik: Oh, ik had een vrouw verwacht.
Nou komt die reactie wel vaker (ik communiceer meestal onder mijn nickname Treintje, maar ook mijn eigen naam is unisex), dus mijn standaard antwoord is:
Dan moet ik je helaas teleurstellen; ik ben toch echt een man.

Vervolgens liet ze me binnen en vroeg namens wie ik de laarzen op kwam halen.
Nou, namens mezelf dus.
Volgens mij drong het toen pas tot haar door dat ik een rok droeg, al dacht ik dat ze het aan de deur al gezien had.
Oh!... Ja... Juist. Eh... Draag je vaker een rok?
Toen ontdooide ze, en werd vervolgens steeds enthousiaster. Volgens mij vond ze het toch wel leuk.
De laarzen bleken niet te passen, maar ze had er nog meer in de aanbieding, en die werden er allemaal bij gesleept.

Oh! Die staan je gaaf! riep ze op een gegeven moment bij een paar slanke puntlaarzen. (die ik uiteindelijk ook van haar gekocht heb)
Ik had wat tijd over dus nog even de stad in gegaan, en ook in een winkel nog een leuke reactie gehad van een verkoopster die spontaan naar me toe kwam en zei: "Je ziet er leuk uit!", en vervolgens vroeg of er veel naar me gekeken wordt.
De outfit was dus blijkbaar geslaagd; een rood geruit schots rokje, zwarte panty en elegante laarzen eronder, zwarte trui erop en een zwarte wollen parka jas.
leuke ervaring treintje, ik heb onlangs een vergelijkbare ervaring gehad bij het ophalen van en paar damesschoenen, eigenlijk zonder hak en was ook in rok. Ook nog laarzen gepast, gepraat over de rok en de vraag om toch vooral op te letten als ze nog meer in de verkoop had
een fervent rokdrager
Klopt, Jos, uiteindelijk gaat het ze toch om de handel!en de vraag om toch vooral op te letten als ze nog meer in de verkoop had
Goed zo!Ik had wat tijd over dus nog even de stad in gegaan, en ook in een winkel nog een leuke reactie gehad van een verkoopster die spontaan naar me toe kwam en zei: "Je ziet er leuk uit!", en vervolgens vroeg of er veel naar me gekeken wordt.
Ach,
Moet ik het nu echt zeggen, kleed u wat u wilt, geen mens die zich daar wat van aan trekt.
Ik loop in een kort rokje met zwarte panty"s lage schoenen door Gent en..... niets nietmand die kijkt niets.
Dus mannen gewoon doen.
Het is wat u denkt, maar het is niet wat er gebeurt, namelijk nietmand zie het, druk druk druk.
Ik sta bij Mac Donalds in Gent, 10 man/vrouw voor me. ik in lange rok, maar niemand die iets zij of keek.
Moet ik het nu echt zeggen, kleed u wat u wilt, geen mens die zich daar wat van aan trekt.
Ik loop in een kort rokje met zwarte panty"s lage schoenen door Gent en..... niets nietmand die kijkt niets.
Dus mannen gewoon doen.
Het is wat u denkt, maar het is niet wat er gebeurt, namelijk nietmand zie het, druk druk druk.
Ik sta bij Mac Donalds in Gent, 10 man/vrouw voor me. ik in lange rok, maar niemand die iets zij of keek.
-
Markus ik heb die zelfde ervaring er is geen mens die je aan spreekt ja men kijk wel eens maar meer ook niet.Markus schreef:Ach,
Dus mannen gewoon doen.
Gewoon doen is het motto en met die stelling kom ik overal.
Markus:
Jan/Janette:Dus mannen gewoon doen.
Niet kletsen, maar doen!Gewoon doen is het motto en met die stelling kom ik overal.
Doen we!