musa schreef:Dat is nou juist het ding ,ik draag gewoon rokken zonder bijhorende vrouwelijk outfit ,wat inorde is voor jou is out of the question voor mij.
dat is wat ieder voor zichzelf moet beslissen. Ook ik ben begonnen in de zomerdag met een rok en verder wat ik in de kast had liggen: een bloes, een t-shirt, een poloshirt, alles gewoon uit de herenafdeling.
Kijk ook naar het filmpje van Amsterdam met het natuur historisch museum. Ik draag de kleding, zoals het mij uitkomt;
ik probeer wel, binnen mijn mogelijkheden, het plaatje enigszins te laten kloppen (helaas lukt dat niet altijd, nietwaar Mik

)
Maar het belangrijkste vind ik, dat ik er zelf van overtuigd ben, dat ik goed gekleed ga en daar gedraag ik mij ook naar. Dit is, zoals Mik het zo treffend zei: je draagt de rok op een natuurlijke manier (ondanks het feit dat het plaatje niet kloppend is)
willi schreef:Heren, jullie moeten gewoon wat brutaler worden.
dit is natuurlijk de bijbehorende boodschap: doe gewoon, groet de passant op straat of in de winkel, zoals je dat anders ook zou doen; kijk ze aan en wees niet bang als ze terug kijken, want dat is een normale reactie (zou je zelf ook doen

)