nieuwe mode voor 2011 volgens Tom Rebl
nieuwe mode voor 2011 volgens Tom Rebl
http://www.rockmode.de/index.php?topic=2904.0
zijn motto voor deze modeshow: "shocking radiance"
zijn motto voor deze modeshow: "shocking radiance"
een fervent rokdrager
Re: nieuwe mode voor 2011 volgens Tom Rebl
Tja, wat moet je ervan zeggen..... Mannenrokken zijn allang normaal op de catwalks en er waren er maar twee hoewel erg draagbaar en niet opvallend.
Het laatste model, de donkere man, had duidelijk behoorlijk lang geoefend op die naaldhakken.
Het laatste model, de donkere man, had duidelijk behoorlijk lang geoefend op die naaldhakken.
Het spijt me, maar deze mannen zie ik toch liever in een monteursoverall; zo lopen ze tenminste over de catwalk. Lomp, armzwaaiend en met zwabberende eendenpassen.
Typisch die lelijke machovorm die mij verschrikkelijk tegenstaat.
Maar ja, de vrouwen zullen ’t wel prachtig vinden. Verschil moet er zijn.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
het was me nog helemaal niet opgevallen Jan, dat hij op naaldhakken liepjan reijman schreef:Het laatste model, de donkere man, had duidelijk behoorlijk lang geoefend op die naaldhakken.

Ik probeer alleen op de kleding te letten en niet hoe ze lopen, dat vind ik toch al zo onnatuurlijk.willi schreef:Het spijt me, maar deze mannen zie ik toch liever in een monteursoverall; zo lopen ze tenminste over de catwalk. Lomp, armzwaaiend en met zwabberende eendenpassen.
een fervent rokdrager
Jos ik geef u 100% gelijk.
Ik vind het ook niet om zo rond te lopen in die kleren .
Ik vind het ook niet om zo rond te lopen in die kleren .
maar' loopt zeer graag in rok(je) dan in lange broek'
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
laat de vrouwen maar in broeken lopen, en wij mannen in rokken.
De mannen in de betreffende video liepen tenminste niet met hun voeten in het verlengde van elkaar, behalve dan het donkere model met z'n naaldhakken die met een beetje make-up en iets hogere jukbeenderen moeiteloos zou kunnen doorgaan voor Grace Jones.
Vrouwen op de catwalk, die lopen pas idioot onnatuurlijk door consequent hun voeten op één lijn te zetten!
Dat zou een raar gezicht zijn zeg, als die vrouwen in het echt ook zo zouden lopen door de Kalverstraat bijvoorbeeld. Het winkelende publiek zou blauw liggen.
Vrouwen op de catwalk, die lopen pas idioot onnatuurlijk door consequent hun voeten op één lijn te zetten!
Dat zou een raar gezicht zijn zeg, als die vrouwen in het echt ook zo zouden lopen door de Kalverstraat bijvoorbeeld. Het winkelende publiek zou blauw liggen.
Inderdaad, de vrouwen lopen op de catwalk pas echt idioot.
Bij deze mannen vond ik het nog wel meevallen eigenlijk.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
Daarom heet het ook catwalk. Want katten lopen ook met hun pootjes voor elkaar tijdens het lopen.treintje schreef:Inderdaad, de vrouwen lopen op de catwalk pas echt idioot.