Bij het zoeken naar Boeing nieuws (ik ben een vliegtuigfanaat) kwam ik een video tegen op www.cnn.com. Het is maar hoe je erop komt, maar een mevrouw vond dat mannen die een kilt huren een onderbroek moeten dragen omdat er misschien weleens een druppeltje tegenaan kan komen. Tip van mij: als je geen onderboek aan wil doe je een condoom om en wég druppeltje.
Wat een Amerikaans gezeur.
De hygiëne van CNN
Re: De hygiëne van CNN
De BBC had het item ook en het is geen Amerikaans verhaal, maar het komt van een officiële Schotse club die toezicht houdt op kilts e.d.
En het is wel degelijk een terecht punt. Die kilts zijn vrij duur. Mensen hebben er dan een enkele keer een nodig en huren die dan. Maar kilts kun je niet echt heet wassen. Dat betekent dat niet alleen bacterieën e.d. overleven, maar ook schimmels e.d. In feite moet je dus gewoon geen kilt huren.
En het is wel degelijk een terecht punt. Die kilts zijn vrij duur. Mensen hebben er dan een enkele keer een nodig en huren die dan. Maar kilts kun je niet echt heet wassen. Dat betekent dat niet alleen bacterieën e.d. overleven, maar ook schimmels e.d. In feite moet je dus gewoon geen kilt huren.