Daarna afgewassen en mijzelf helemaal afgewassen.

Toen kwam natuurlijk het moment, van 'wat trek ik aan vandaag ?'
Ondanks dat ik even heb staan twijfelen, uiteindelijk toch de outfit gevonden.
Om 11.15 uur was Jos samen met Ecokilt bij mij gearriveerd. Waarna we na 5 minuten zijn vertrokken richting Amsterdam Zuid waar we de auto in Buitenveldert geparkeerd hebben. Daar tram 5 genomen richting centrum. Om 13.00 uur waren we bij het museum, want om 13.15 uur zou de verslaggever/cameraman arriveren.
Eerst wat shots op straat gemaakt. We hadden wel bekijks, en we hadden samen ook lol.
Daana naar het museum en daar de nodige shots gemaakt. Er werd wel zorg besteed aan de opnamen en net als met de vorige opname van mij die in maart geweest zijn, wederom met respect voor ons.
Even daarna nog op de binnenplaats van het museum wast shots gemaakt, en toen kwam er een grote groep van die pubers binnen. Uiteraard moesten deze lachen. Ja daar zijn het pubers voor. Daarna kwamen er toch een paar van die meiden terug, uit interesse om te vragen waar dit voor was en waarom wiij dit droegen.
Het waren zoals ik had gehoord van Jos meisjes uit Rusland. Eentje sprak er Engels, en vertaalde wat ik in het Engels vertelde. Het ene meisje vetaalde het, en ze hadden er kennelijk begrip voor, omdat ik ze ook vertelde dat vrouwen heden ten dage ook broeken dragen, en dat wij dan ook het recht hebben om een rok te mogen dragen.
Ik vermoed dat we omstreeks 15.15 uur klaar waren en toen zijn we samen met de verslaggever/cameraman nog ergens iets wezen drinken. Hij heeft de drankjes betaald voor ons. Hij heeft toen nog een aantal foto's gemaakt van ons met mijn camera. Helaas omdat het al schemerde en hij niet graag met flits werkt, waren ze niet goed gelukt. Eentje heb ik een beetje kunnen bewerken zodat we toch een foto hebben van de groep. Daarna heeft hij afscheid van ons genomen en zijn wij nog even door de Kalverstraat wezen lopen, en zo terug naar het Centraal Station. Waar Masker, Mik van Es en Viqueen afscheid van ons hebben genomen. Jos, Ecokilt en ik zijn toen over het Damrak gelopen door de Kalverstraat en volgens mij ergens bij het Muntplein op de tram gestapt richting Amsterdam Buitenveldert. We waren omstreeks 19.00 uur bij mij thuis. Toen zijn we naar de afhaalchinees bij mij in de buurt geweest. Ik wilde in eerste instantie niets nemen, maar heb toen toch nog maar een Loempia genomen. Jos en Ecokilt hadden volgens mij Nasi. Na het eten zijn ze vertrokken, want Jos had nog een groot stuk voor de boeg, want moest Ecokilt ook nog een stuk terugbrengen.
Volgens wat ik van de verslaggever/cameraman gehoord had, zou de uitzending al op maandag 8 november op televisie komen bij het programma Zuks Dus van RTV Noord Holland.
Wij krijgen alledrie er nog een DVD van.
Ook ik vond het een geslaagde dag.