Weer eens uit eten geweest in rok

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder

Weer eens uit eten geweest in rok

Bericht door RokSterNL »

Vandaag is die vriend die ik toen op Schiphol op heb gehaald, die jullie ook gezien hebben in de uitzending van Hello Goodbye, mij wezen helpen met het opzetten van mijn kerstboom.

Daarna heeft hij mij getrakteerd op een etentje bij mijn vaste restaurant, waar ik jammergenoeg door mijn krappe budget niet, tot haast niet meer naar toe kan.

Ik uiteraard in rok. Als je daar staat te pinnen, dan kunnen mensen aan de bar je zien. Een vrouw zat zo uitgebreid naar mij te kijken, en wendde dan weer haar hoofd even af, om daarna weer naar mij te kijken. Ik merkte dit, en ik liet mij nog even wat overduidelijker zien in rok, waarop ik direkt tegen haar zei, 'leuk die rok he'.

Daarop antwoordde ze een beetje schamper ja. Waarschijnlijk voelde ze zich een beetje gepakt en had deze opmerking niet verwacht.

Ik heb daar nog nooit mensen zo uitgebreid zien kijken. Het kwam nu ook omdat ik met mijn gezicht die kant uit stond, anders was het mij nog niet eens opgevallen, en ik stond nu niet te pinnen. Want als je daar staat te pinnen sta je met je rug naar die bar toe.
w-sure

Re: Weer eens uit eten geweest in rok

Bericht door w-sure »

wel goed dat ze inderdaad durfde toegeven dat ze het inderdaad leuk vond je in rok te zien. toch weer een positieve ervaring.

Je had ook kunnen vragen: 'heb ik iets van je aan?'. maar dat klinkt dan weer zo negatief ;-)
RokSterNL
Beheerder

Re: Weer eens uit eten geweest in rok

Bericht door RokSterNL »

Ja dat viel mij mee, en had eigenlijk gedacht dat ze daarop toch nog meer in zou gaan.

Vroeger in het allereerste begin zou ik zoiets misschien ooit gezegd kunnen hebben, maar dat lokt toch eerder lijkt mij een vorm van agressie uit. Terwijl als een vrouw het tegen een man zegt die haar van top tot teen loopt te bekijken, het niet zo agressief of negatief opgevat.
Plaats reactie