Het zou moeten kunnen ! !

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Babs

Het zou moeten kunnen ! !

Bericht door Babs »

Hoi allemaal

Ik ben 46 jarige man (ik weet het gaat hier niet over , maar ik doe al ruim 30 jaar aan travestie )
en ja een rok draagt heerlijk, draag er vaak eentje IN huis met me gewone mannenkleding,maar zou me met een
een rok aan en voor de rest met gewone mannenkleding geloof ik wel ongemakkelijk op straat voelen, uiteraard
ga ik heel vaak naar buiten maar dan wel volledig als vrouw gekleed.

Ik hoop oprecht dat het door zal zetten de rok voor de man, het zit heerlijk,bovendien vrouwen dragen haast allemaal
broeken, maar als man in een rok pffffffffffoeeeeeeeeeeeee ben bang voor reakties, ik woon nabij Rotterdam en daar
is men "DENK" ik misschien wat minder tolerant en heb het vage vermoeden dat je ook op vervelend commentaar kunt rekenen

Zal zijdelings de discussies meelezen en hoop dat het een doorslaand succes zal worden.

Groet Babs
rokwens
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 aug 2007 00:10

Re: Het zou moeten kunnen ! !

Bericht door rokwens »

Babs, was voor jou de ROK dé aanleiding om aan travestie te doen ? Of anders gezegd ; stel dat mannen nu reeds in rok geaccepteerd worden, net zoals vrouwen in broek, zou travestie dan nog belangrijk zijn voor jou ?
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Peter v

Re: Het zou moeten kunnen ! !

Bericht door Peter v »

Hallo Babs, wat heb jij een geluk, al op jonge leeftijd blijkbaar te weten dat voor jou de travestie "het"was, en het sindsdien uitgeoefend.