Uit eten geweest in rok

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Plaats reactie
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Uit eten geweest in rok

Bericht door RokSterNL »

Gisteravond wederom uit eten geweest, omdat zij mij al zo vaak over dit restaurant had horen praten dat het er zo gezellig is.
Zij is ook degene waar ik toen mee naar Wassenaarse Slag ben geweest. Als ik je vertel dat zij 71 jaar is, ze is lerares geweest op een Lagere School. Jammergenoeg heeft zijn geen computer en ook geen internet, maar heb haar toch het visitekaartje van het forum, en het artikel van mij gegeven. Ze zou het gaan lezen. Zij vindt het heel normaal dat mannen dit ook willen dragen. Op 1e Kerstdag ben ik bij haar thuis uitgenodigd.

Het is natuurlijk wel iedere keer hetzelfde, maar hiermee wil ik steeds benadrukken dat het gewoon kan om in een rok waar dan ook naar toe te gaan. Bovendien bewijst het dat er toch ook genoeg mensen zijn die met mij mee gaan en die het niet als een obstakel ervaren dat ik in rok ben. Ze vinden zelfs dat het gewoon kan, omdat zij als vrouw broeken dragen naast de keus van een rok.

Toch wel heerlijk als je zo met je kennissen, vrienden en familie in rok kunt rondlopen en ook bij hun thuis kan komen.

Ik heb als bewijs nog een tweetal foto's laten maken.
Bijlagen
RokSterNL in jeansrok bij Het Spinnewiel
RokSterNL in jeansrok bij Het Spinnewiel
RokSterNL in jeansrok, samen met Aty (vakantiegenote vakantie Madeira 2008) bij Het Spinnewiel. Jammergenoeg kan je de jeansrok maar net een stukje zien, maar het is wel zichtbaar
RokSterNL in jeansrok, samen met Aty (vakantiegenote vakantie Madeira 2008) bij Het Spinnewiel. Jammergenoeg kan je de jeansrok maar net een stukje zien, maar het is wel zichtbaar
Peter v

Re: Uit eten geweest in rok

Bericht door Peter v »

Dat is zeker fijn om met zulke "normale" mensen goede contacten te hebben.
Plaats reactie