Rok schoonmaker, hurken, bukken en kniellen.

Algemene ervaringen met het rok dragen
Plaats reactie
jonathan7

Rok schoonmaker, hurken, bukken en kniellen.

Bericht door jonathan7 »

Eens per week wordt ik geholpen door een schoonmaakster (draagt zelf geen rokken)

Dan moet er dus veel gebukt, geknied en gehurt worden. Hoe gaan jullie daar mee om? Ook ivm de inkijk.

Zelf doe ik meestal met beide benen tegen elkaar, maar das niet heel cormfy voor mn edele delen. (deze houding: Afbeelding
Anders gewoon geknied, dan voledige inkijk maar dan draai ik naar rechts, zij staat dan links van mij. Wel altijd met linkerbeen omhoog want andersom doet enorme pijn.

O, en hoe zware doos tillen?
Moet volgens instructies met benen wijd anders kun je door je rug gaan.
https://www.brenger.nl/nl/blog/juist-tillen/

Afbeelding
Kortrokje

Re: Rok schoonmaker, hurken, bukken en kniellen.

Bericht door Kortrokje »

jonathan7 schreef: 21 okt 2024 14:09 Eens per week wordt ik geholpen door een schoonmaakster (draagt zelf geen rokken)

Dan moet er dus veel gebukt, geknied en gehurt worden. Hoe gaan jullie daar mee om? Ook ivm de inkijk.

Zelf doe ik meestal met beide benen tegen elkaar, maar das niet heel cormfy voor mn edele delen. (deze houding: Afbeelding
Anders gewoon geknied, dan voledige inkijk maar dan draai ik naar rechts, zij staat dan links van mij. Wel altijd met linkerbeen omhoog want andersom doet enorme pijn.

O, en hoe zware doos tillen?
Moet volgens instructies met benen wijd anders kun je door je rug gaan.
https://www.brenger.nl/nl/blog/juist-tillen/

Afbeelding
Als je een broekje/slip draagt is dat toch geen probleem?
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
jonathan7

Re: Rok schoonmaker, hurken, bukken en kniellen.

Bericht door jonathan7 »

Eh jawel en ik wil ook m'n eigen onderbroek niet kunnen zien trouwens.
Plaats reactie