leve de lol

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
jan

leve de lol

Bericht door jan »

Het komt steeds vaker voor dat als er iets te vieren valt kerels rokken of jurken aantrekken. Wat dat betreft verandert er toch wel wat. Enkele voorbeelden:
Een van de weinige TV-programma's die ik leuk vind is "ter land, ter zee en in de lucht." Deze week weer een aantal jongens in rok gezien.
Zojuist zag ik een reportage over de met 9-2 gewonnen halve finale hockey waarin een Engelsman geïnterviewd werd en deze jongeman had een keurige jurk met de Engelse vlag (Union Jack) erop aan.
Op de Oktoberfeesten in Beieren (Duitsland) gooit een DJ ook een duit in het rokkenzakje. Zie foto.

Nu kun je zeggen ach, het is maar voor de lol maar toch zit er een gedachte achter, anders zouden ze niet op het idee komen.

Jan.
Hat er ein Schlippchen unter seine Rock? denkt de jongen links
Hat er ein Schlippchen unter seine Rock? denkt de jongen links
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Jos

Re: leve de lol

Bericht door Jos »

ik denk en hoop, dat je helemaal gelijk hebt Jan.
Ik heb laatst een vrouw (met haar man) ontmoet, die het helemaal geweldig vindt, dat ik, als man een rok draag, en heeft mij van de week een van haar rokken aangeboden. Zij draagt bij voorkeur lange rokken tot op de enkel, maar ik schat haar maat op 36 tot 38 en mijn maat is 44, dus dat kan een probleem opleveren, maar het het aanbod blijft geweldig.
een fervent rokdrager
musa

Re: leve de lol

Bericht door musa »

Nu je het zegt,bij loop evenementen zoals de 100 km (dodentocht) liepen er ook enkel mannen in rok.
http://www.dodentocht.be/
Plaats reactie