Heb een mooie wandeling gedaan via Westende langs de boerenbuiten naar Nieuwpoort gewandeld in Nieuwpoort een teraske of twee gedaan en dan heel langs de jachthaven naar de dijk gelopen en terug ,dan met de tram naar Westende en dan langs het strand naar huis gewandeld.
Ik had een korte Jeansrok aan en een gewone zwarte T-shirt en gymschoen.
Geen enkele reactie en een paar minieme verwonderde blikken maar verder niks.
Westende-Nieuwpoort
Re: Westende-Nieuwpoort
Leuk, Musa.
Ik ben met vrienden op doorreis in Nieuwpoort geweest en we hebben er ook gegeten.
De menukaart bevatte allerlei termen die wij 'Ollanders niet kennen, zoals doorgestoken soep enzovoort.
Niemand keek op van mijn jeansrok.
Blijkbaar zijn wij gewoon niets bijzonders......
Ik ben met vrienden op doorreis in Nieuwpoort geweest en we hebben er ook gegeten.
De menukaart bevatte allerlei termen die wij 'Ollanders niet kennen, zoals doorgestoken soep enzovoort.
Niemand keek op van mijn jeansrok.
Blijkbaar zijn wij gewoon niets bijzonders......
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Doorgestoken soep is gewoon bij ons ,,maar het is inderdaad raar,zolang ik in de toeristische zone blijft blijft men meestal ongeïnteresseerd ,gaat men erbuiten dan zijn de reactie scherper.
En in al die tijd heb ik nog altijd geen soortgenoot gezien,al loopt er iemand in mijn buurt met rok,alleen kom ik hem nooit tegen ,als ik hem tegenkom dan twijfel ik nog dat ik hem zou aanspreken.
En in al die tijd heb ik nog altijd geen soortgenoot gezien,al loopt er iemand in mijn buurt met rok,alleen kom ik hem nooit tegen ,als ik hem tegenkom dan twijfel ik nog dat ik hem zou aanspreken.
waarom zou je hem niet aanspreken Musa, al is het maar om te vertellen dat het lekker weer ismusa schreef:als ik hem tegenkom dan twijfel ik nog dat ik hem zou aanspreken.

een fervent rokdrager
Ik kan Musa goed begrijpen. In mijn leven ben ik regelmatig kerels in rok tegengekomen en die heb ik ook niet aangesproken.
Net zoals die mannen draag ik gewoon onopvallend een rok en wil eigenlijk ook niet aangesproken worden.
Als je iemand aan zou spreken geef je eigenlijk aan dat je het iets bijzonders vindt en dat is nou net wat wij niet willen.
Tenslotte spreek je ook geen man aan als 'ie een broek draagt.......
Net zoals die mannen draag ik gewoon onopvallend een rok en wil eigenlijk ook niet aangesproken worden.
Als je iemand aan zou spreken geef je eigenlijk aan dat je het iets bijzonders vindt en dat is nou net wat wij niet willen.
Tenslotte spreek je ook geen man aan als 'ie een broek draagt.......
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Hm, Persoonlijk vind ik het juist wel leuk als mensen mij aanspreken. En ze mogen er van alles over tegen me zeggen, graag zelfs. Ik stel maar één voorwaarde, en dat is dat men respectvol blijft. Ik ben zelf immers ook respectvol naar hen, en als ze gaan schelden of iets naars roepen en verder de discussie uit de weg gaan, dan heb ik geen boodschap aan ze. Maar de kunst is natuurlijk om je outfit zodanig te kiezen dat de reacties positief zijn...
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
Met alle respect maar dit vind ik dikke zever ,men moet zich niet schikken naar derden toe omdat men misschien niet zouden reageren,het zijn de anderen die de medemens de vrijheid moet laten om zich te kunnen ontplooien.natuurlijk om je outfit zodanig te kiezen dat de reacties positief zijn...