outfit van de dag
Re: outfit van de dag
Geweldig DiKo dat je vrouw het allemaal goed vindt. Op die manier heb je een dubbele kledingkast. Die van jezelf en die van haar.
De grootste keuze die je maar bedenken kan.
Geniet er maar met volle teugen van
De grootste keuze die je maar bedenken kan.
Geniet er maar met volle teugen van
Mijn rok vandaag.. Een oudere rok reeds .. Wel een leuke rok... Is nog van enige jaren geleden toen ik héél wat dikker was, dus is nu wel ruim zittend... Maar lukt nog net.. Ik draag er ook een ceintuur op, op deze rok .
- Bijlagen
-
- BlurPhoto1731362422686_copy_388x597.jpg (98.99 KiB) 3989 keer bekeken
-
- BlurPhoto1731362657914.jpg (22.62 KiB) 3989 keer bekeken
-
- BlurPhoto1731362603955.jpg (21.59 KiB) 3989 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Mijn rok vandaag.
Een Jeansrok...
Een Jeansrok...
- Bijlagen
-
- BlurPhoto1732997694221_copy_344x440.jpg (23.5 KiB) 3584 keer bekeken
-
- BlurPhoto1732997421107_copy_466x731.jpg (113.98 KiB) 3584 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Ziet er goed uit Kortrokje.
Laatste keer wilde ik ook een jeansrok kopen, maar die winkel had er geen een.
Op zoek dus naar een andere winkel.
Laatste keer wilde ik ook een jeansrok kopen, maar die winkel had er geen een.
Op zoek dus naar een andere winkel.
Ik koop mijn rokken en jurken bij Bonprix.. bleubonheur en blancheporte.. Vooral Bonprix. Deze is ook geen nieuwe recente rok meer
Groeten
Ik koop enkel online Januca . Zoals gezegd bij Bonprix voornamelijk maar ook bij bleubonheur en blancheporte.... Men brengt het aan huis dus...héél makkelijk..
Groeten
Ik heb zo'n 30-tal jeansrokken en die komen bijna allemaal uit de kringloopwinkel, 5 tot 7 euro per stuk

Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Inderdaad, mijn lekkerste jeansrokjes komen juist daar vandaan.
Dank jullie wel voor de reacties.
Ik denk dat ik dan maar snel bij de verschillende kringloopwinkels hier in de regio ga kijken.
Hun prijzen zijn natuurlijker ook veel interessanter dan de reguliere winkels.
Ik denk dat ik dan maar snel bij de verschillende kringloopwinkels hier in de regio ga kijken.
Hun prijzen zijn natuurlijker ook veel interessanter dan de reguliere winkels.
Vandaag nog in slaapkleed/nachthemd... Niet veel goesting om buiten te komen...

- Bijlagen
-
- BlurPhoto1734105372951_copy_295x342.jpg (26.02 KiB) 2821 keer bekeken
-
- BlurPhoto1734096257430_copy_425x786.jpg (118.45 KiB) 2829 keer bekeken