outfit van de dag
Re: outfit van de dag
Ik ben bijna 2 meter lang, dat scheelt optisch ook.
Maar het ene rokje kleedt slanker af dan het andere. Een rechte jurk maakt ook al snel wijd. Datzelfde geldt voor kleuren. Die donkere rok en roze shirt valt minder op. Maar een lichte rok en donker shirt weer meer, zie bijlage.
Je zou bij een plussize winkel eens advies kunnen inwinnen, heb ik ook gedaan. In Amsterdam zit er bijvoorbeeld eentje op de Albert Cuyp.
Maar het ene rokje kleedt slanker af dan het andere. Een rechte jurk maakt ook al snel wijd. Datzelfde geldt voor kleuren. Die donkere rok en roze shirt valt minder op. Maar een lichte rok en donker shirt weer meer, zie bijlage.
Je zou bij een plussize winkel eens advies kunnen inwinnen, heb ik ook gedaan. In Amsterdam zit er bijvoorbeeld eentje op de Albert Cuyp.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Mijn jurk
deze avond.. Zwarte jurk met zakken..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Dank je Rene... Alhoewel ik er niet bij stilsta of die mij goed gaat.. Ik draag wat ik graag zie.. Ik ben ook geen fotomodel hé
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Outfit van de dag: kort blauw jurkje met blauwe panty en pumps
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Mooie jurk Alex
Die pantys maken het af, samen met de bescheiden hakken...
Je kan beter groot zijn in kleine dingen...
Thanks Ellis!
Ik kijk uit naar de outfit-foto’s van anderen. Ik plaats vaak iets om enige interactie te creëren maar het blijft erg stil….
Mijn rok vandaag thuis... Kan ook als ik wegga vermits er zakken in zijn.. Het is reeds een oude rok, maar een leuke om te dragen..
Groeten
Groeten
- Bijlagen
-
- BlurPhoto1725535657591_copy_262x349.jpg (16.14 KiB) 3484 keer bekeken
-
- BlurPhoto1725535614769_copy_293x349.jpg (15.49 KiB) 3484 keer bekeken
-
- BlurPhoto1725541941859_copy_457x717.jpg (132.43 KiB) 3484 keer bekeken
Mijn jurk deze avond..
- Bijlagen
-
- BlurPhoto1725579187917_copy_429x739.jpg (147.96 KiB) 3432 keer bekeken
-
- BlurPhoto1725579262044_copy_345x345.jpg (34.56 KiB) 3432 keer bekeken
-
- BlurPhoto1725579374690_copy_285x349.jpg (25.89 KiB) 3432 keer bekeken