Zijn dat de stippeltjespanty's van de HEMA?
outfit van de dag
Re: outfit van de dag
Ja dat rokje ken ik DiKo. Heb er ook zo één van Bonprix. Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
[quote=DiKo Zijn dat de stippeltjespanty's van de HEMA?
[/quote]
DiKo Weet niet meer waar ik die kocht Hema of lidl
[/quote]
DiKo Weet niet meer waar ik die kocht Hema of lidl
Mijn jurk vandaag.
Laatst gewijzigd door Rene op 21 jun 2024 07:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Mijn jurk
thuis nu, seffes een rok om weg te gaan.. Ikzelf, grijp nogal dikwijls naar dezelfde rokken en jurken om aan te doen . Deze die ik liefst draag. Dat hebben jullie misschien wel al opgemerkt.. Ik denk dat dat bij jullie ook wel het geval is..
Groeten
Groeten
- Bijlagen
-
- BlurPhoto1717851459138_copy_396x706.jpg (113.98 KiB) 3920 keer bekeken
-
- BlurPhoto1717851441228_copy_371x733.jpg (108.47 KiB) 3920 keer bekeken
Dit is de outfit van mij vandaag, en...... een heerlijk zonnetje
Mooie rok DiKo... En mooie blouse... Héél mooi... jeansrok is dezelfde of gelijkaardig als die van mij, die van mij komt van Bonprix... Héél mooie blouse... Staat je héél goed .. Groeten
@ Kortrokje: Bedankt voor je reactie.
@ allen: Ik heb vandaag een foto van vanmorgen met faceapp "behandeld". Kennen jullie deze app?
ik heb mezelf een vrouwelijke haardos gegeven. Niemand zal mij heirdoor meer herkennen .
@ allen: Ik heb vandaag een foto van vanmorgen met faceapp "behandeld". Kennen jullie deze app?
ik heb mezelf een vrouwelijke haardos gegeven. Niemand zal mij heirdoor meer herkennen .
Nee DiKo ken ik niet deze app, maar ik zal hem eens downloaden en ook eens proberen... Ja mooie foto hoor DiKo...
Je ik heb hem al gevonden.Ja die werkt wel, maar de meeste mogelijkheden zijn toch betalende... Maar ja, het werkt voortreffelijk DiKo... Dank je voor de tip .. Fijne app
Groeten...
PS.. Ik heb hem ook al uitgeprobeerd die face app...