Er is een experiment met een opgezette leeuw die ze extra grote manen gaven. De vrouwtjes leeuwen tonen dan meer belangstelling dat met gewone manen. Dus ook die vrouwtjes laten zich door dat nep-uiterlijk beet nemen.Treintje: Ik wil nog wel eens zien wat er gebeurt als je bij wijze van spreken een panter zou beschilderen in de kleuren van een jachtluipaard...
Positieve reactie op mijn outfit
Re: Positieve reactie op mijn outfit
Ik heb het zelf ook eens uitgeprobeerd met mijn konijn (ram). Ik had daar naast een pluche konijn en deze in het hok bij geplaatst. Na een aantal keren er overheen gelopen te zijn en te kijken hoe er het beste op kon komen deed hij zijn ding op een volledig nepkonijn.
Hij had dus kennelijk niet zo'n goede neus, want anders had het konijn wel een lucht geroken die vrouwtjes misschien afgeven.
Ik weet natuurlijk niet of dat zo is, maar het was wel opmerkelijk.
Hij had dus kennelijk niet zo'n goede neus, want anders had het konijn wel een lucht geroken die vrouwtjes misschien afgeven.
Ik weet natuurlijk niet of dat zo is, maar het was wel opmerkelijk.
Kom mensen, laten we nu niet gaan trachten de dieren ‘mensencomplexen’ aan te praten. Dat achterlijke gedoe van mensen om naar niet-biologische producten te grijpen om hun geslacht kenbaar te maken, moeten we niet proberen te verdedigen met uitvluchten.
Natuurlijk paart die (V)vogel met een (M)soortgenoot, die er door een geringe (tijdelijke) stoornis wat anders uitziet. Veel mannetjesvogels ruien namelijk in een bepaalde tijd van het jaar en lijken dan sprekend op hun vrouwtjes. Zoveel zelfs, dat kenners ze niet meer uit elkaar kunnen houden en ‘seksen’ absolute duidelijkheid moet verschaffen.
Dit toont dus aan dat ik wel degelijk gelijk heb met mijn stelling: “dieren laten zich niet misleiden door een (tijdelijk) pakje”. Alleen mensen!
Natuurlijk paart die (V)vogel met een (M)soortgenoot, die er door een geringe (tijdelijke) stoornis wat anders uitziet. Veel mannetjesvogels ruien namelijk in een bepaalde tijd van het jaar en lijken dan sprekend op hun vrouwtjes. Zoveel zelfs, dat kenners ze niet meer uit elkaar kunnen houden en ‘seksen’ absolute duidelijkheid moet verschaffen.
Dit toont dus aan dat ik wel degelijk gelijk heb met mijn stelling: “dieren laten zich niet misleiden door een (tijdelijk) pakje”. Alleen mensen!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Hoe verklaar jij dan dat mijn konijn vroeger zijn ding heeft gedaan op een nepkonijn. Die heeft zich dan wel degelijk laten misleiden.willi schreef:Dit toont dus aan dat ik wel degelijk gelijk heb met mijn stelling: “dieren laten zich niet misleiden door een (tijdelijk) pakje”. Alleen mensen!

En hij had toch echt geen stoornis.
Mensen doen dat ook, hoor Rokster. Nooit van opblaaspoppen gehoord? 

Beste Rokster, laten we voor eens en altijd vaststellen dat konijnen ‘het’ met van alles doen. Die beesten zijn gewoon kapot gefokt. Daar zit geen stukje ‘natuur’ meer aan.
Onze katten snuffelen hooguit drie seconden aan onze ruime voorraad, er zeer natuurlijk uitziende, pluche katten, en lopen dan hooghartig door. Op weg naar échte genoegens.
Onze katten snuffelen hooguit drie seconden aan onze ruime voorraad, er zeer natuurlijk uitziende, pluche katten, en lopen dan hooghartig door. Op weg naar échte genoegens.
Laatst gewijzigd door willi op 26 mar 2011 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Geestig Jan.
@Willi: Zover ben ik ook niet thuis in konijnen. Ik had ook geen raskonijn maar een konijn van de boer.
@Jan: Zo jij hebt ervaring. Nee dank je ik hoef geen opblaaspop. Als ik hem gebruik loopt die leeg.
@Jan: Zo jij hebt ervaring. Nee dank je ik hoef geen opblaaspop. Als ik hem gebruik loopt die leeg.

Mijn opmerking is niet helemaal overgekomen. Het gaat hier om een M-vogel die er voortdurend en heel perfect uitziet als een V-vogel en niet als de normale M-vogel. Dus ook biologen trapten er eerst in. Het enige opmerkelijke aan die vogel was dat hij voor een V-vogel eigenlijk te groot en te zwaar was. Er komen dus twee soorten mannetjes voor: de normale mannetjes die je duidelijk aan hun verenkleed kunt herkennen en mannetjes die er perfect uitzien als vrouwtjes. Voor een bioloog is dan de vraag, hoe slaagt zo'n mannetje dat er als het ware verkeerd uitziet, er toch in om zich voort te planten.Willi: Natuurlijk paart die (V)vogel met een (M)soortgenoot, die er door een geringe (tijdelijke) stoornis wat anders uitziet. Veel mannetjesvogels ruien namelijk in een bepaalde tijd van het jaar en lijken dan sprekend op hun vrouwtjes. Zoveel zelfs, dat kenners ze niet meer uit elkaar kunnen houden en ‘seksen’ absolute duidelijkheid moet verschaffen.
Maar het voorbeeld van RokSter lijkt me nog overtuigender. Je ziet dus dat niet alleen mensen zich laten misleiden, maar ook dieren.
En de verklaring is natuurlijk heel simpel en logisch. Net als mensen beschikt ook een dier niet over een of ander mystiek zintuig om de sekse telepathisch van God door te krijgen. Die sekse moet je zelf inschatten op basis van wat je ziet, hoort of ruikt.
En de verklaring is natuurlijk heel simpel en logisch. Net als mensen beschikt ook een dier niet over een of ander mystiek zintuig om de sekse telepathisch van God door te krijgen. Die sekse moet je zelf inschatten op basis van wat je ziet, hoort of ruikt.