kwestie van op tijd zappen
Laat je niet door die vent en zijn vrouw opnaaien hoor. Jij hebt tenslotte een goed verhaal verteld in dit filmpje en alleen daarvoor ben je verantwoordelijk. die man heeft alleen zichzelf te kijk gezet.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Donderdag ben ik naar de opticiën geweest. Mijn bril moest afgesteld worden.
Nu kan ik hiervoor met het openbaar vervoer daar naar toe, maar ik zou dom zijn als ik niet de fiets nam. Dus lekker in rok op de fiets daar naar toe. Onderweg voelde ik toen ik stil stond bij het verkeerslicht weer dat heerlijke briesje onder de rok waaien. Wat een aangenaam gevoel is dat. Dat heb je natuurlijk bij geen enkele broek, omdat het dicht is. Ook tijdens het rijden. Het winkelcentrum zit in Leidschendam, waar ook de opnamen zijn gemaakt in maart van dit jaar voor het programma Zuks Dus van RTV Noord Holland.
Zowaar geen enkele opmerking. Of er mensen gekeken hebben, ik zou het niet weten. Zal best wel, maar zoals ik al meer heb gezegd, daar ga ik niet op lopen letten. Ja of ik moet heel toevalllig net hun kant uitkijken, dan zou je eventueel iets kunnen merken.
Bij de opticiën werd er door de verkoopster en tevens filiaalleidster direkt gereageerd dat ze mij weer gezien had op televisie in rok voor RTV West. Zij vond het een heel erg leuk stukje. Daarna kwam er een mannelijke collega ook de zaak binnen. Deze zei, je wordt nog eens een televisieberoemdheid, want ook hij had het gezien. Daarbij zij wisten het al heel lang van dat ik rokken draag, en kijken daar helemaal niet raar tegenaan. Dus gelukkig weer een positieve ervaring. Daarna ben ik nog even voor de gezelligheid zo maar wat wezen rondkijken in de winkels. Vervolgens ben ik op het grote plein, waar wat banken staan, lekker nog gaan zitten in de zon, om mijn benen en armen nog wat te kleueren, want ze zijn al aardig gekleurd, maar het mag nog wel meer kleuren.
RokSter, klinkt als een ideale zomermiddag om zo in rok te fietsen en nog even te zonnen.
Ben een beetje jaloers ik zat vanmiddag op kantoor waar de airco uitgevallen was, pfffff wat heet.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
masker schreef:RokSter, klinkt als een ideale zomermiddag om zo in rok te fietsen en nog even te zonnen.
Ben een beetje jaloers ik zat vanmiddag op kantoor waar de airco uitgevallen was, pfffff wat heet.
Nou Masker, maak je geen zorgen voor de dag van morgen, want hopelijk zullen de rokdragende mannen goed voor je zorgen. En anders gooi je gewoon je vrouwelijke charmes in de strijd.
willi schreef:Arme kleine meid! Dat komt ervan als je je inlaat met 'duistere' figuren.
Willi, weet jij wie die duistere figuren zijn
Toch geen rokdragende mannen van het rok voor mannenforum naar ik mag hopen, maar ja dat weet je ook nooit of die ook lid zijn. Ik ben in ieder geval niet duister maar transparant.