14 oktober RokSterNL in Hello Goodbye te zien

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: 14 oktober RokSterNL in Hello Goodbye te zien

Bericht door RokSterNL »

masker schreef:De langzame molens van de burocratie draaien weer erg traag. Ben wel benieuwd wat er verder uit komt want zo te horen was het gesprek niet spectaculair interesant te noemen.
Dat kan je wel zo stellen. Er moet eerst iets ernstigs gebeuren zo beaamde de agent die belast is met klachtenbehandeling, voor ze eigenlijk iets kunnen ondernemen. Dat zei hij er ook nog wel achteraan, daar zitten we natuurlijk in wezen niet op te wachten.

Zo zie je maar.
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: 14 oktober RokSterNL in Hello Goodbye te zien

Bericht door RokSterNL »

Kwam door het woord 'Rokjesdag' in te vullen op de site van Youtube, de opname van alleen het stuk van mij tegen in het programma Hello Goodbye. Iemand heeft het kennelijk tot een url voor Youtube geschikt gemaakt. Daaronder tevens een aantal reacties van mensen die op de opname reageren. Waarvan het merendeel zeer positief.

Kijk maar eens.

http://www.youtube.com/watch?v=NUUC8kSsaOI
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: 14 oktober RokSterNL in Hello Goodbye te zien

Bericht door masker »

Ik had het nog niet gezien, maar top hoor.
zo snel gekeken toch 20 positieve reacties van de 24 dus dat is heel goed. Ik denk als je in een willekeurig pak zou gaan staan dat je ongeveer net zo'n verdeling zou krijgen.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: 14 oktober RokSterNL in Hello Goodbye te zien

Bericht door RokSterNL »

Wederom bedankt, Masker. Ja, en ook daar heb ik toch ook gesproken over het woord potentie. Ik zal er toch meer op letten dat ik voortaan dan zeg, dat het niet knelt tussen de benen. In ieder geval Joris Linssen ging er positief op in. Toon die vriend van mij zei, je ben altijd afhankelijk bij journalisten wie je tegenover je hebt. Zo is het ook. Door dat filmpje van RTV West gezien te hebben, was ik geneigd nooit meer mijn medewerking te verlenen aan wat voor programma ook wat zich richt op de rok voor de man. Toen had ik echter nog niet het filmpje gezien van RTV Noord Holland. Maar inderdaad deze opname van Hello Goodbye is ook niet verkeerd gemaakt.
Gebruikersavatar
Wiha
Site Admin
Berichten: 756
Lid geworden op: 14 jun 2007 11:15
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: 14 oktober RokSterNL in Hello Goodbye te zien

Bericht door Wiha »

Goed gevonden !!

Even de reacties hieronder geplaatst voordat zo'n video weer verdwenen is:
respect voor de durff!

Repect

hahaha Geweldig Toch vroeg ik me af ,want zo gek is het nou ook weer niet als hij in een kilt zou lopen...toch ? i.i.g. Respect voor zn durf !

die kerel is gewoon hoe hij is respect man beter dan al die meelopertjes die maar achter iedereen aanloopt

ik ben blij dat ik normaal ben.

Haha, super... Zelfbeschikking! Doe wat je lekker zelf wil, zo moet het...

die kerel is cool :D

nederland wor steeds gekker

Haha! Eigenlijk is het ook even vreemd dat niemand raar kijkt als een vrouw in een spijkerbroek loopt, maar een man in een spijkerrok wordt zo bekeken!

Geweldig dit :) Heerlijk mensen in hun waarden laten :D Waarom niet? als hij het vet vind? Hij lijkt me wel nuchter. hij staat er wle goed mee

Prachtig :P

Heerlijke man, dat 'ie dat gewoon doet getuigt van veel lef!
Respect!

Prachtige vent, gewoon doen. Misschien ga ik ook wel een rok dragen, het lijkt mij erg comfortabel.

Als die kerel het fijn vind, laat het hem dan lekker doen :)

Hij kan in schotland gaan wonen! Daar voelt hij zich vast fijn! :P

Kijk ieder zn ding maar ...
Deze man. weet wat hij wil en waar hij voor staat. Er zijn weinig mensen die een eigen mening hebben en die dan naar z'n of haar gevoel luistert! R.e.s.p.e.c.t.

Iets minder meelopen. Iets meer zelfontplooiing. Kom je nog ergens. Maar eerst je bordje leegeten.

trendzetter ;P

Ik zou mij helemaal kapot schamen, in een jurk lopen, het idee al.

Ik.. had toch wat anders verwacht =(

heheheh XD ik had inderdaad ook op wat anders gehoopt
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: 14 oktober RokSterNL in Hello Goodbye te zien

Bericht door RokSterNL »

Prima Wiha, dat je dit nog even zo apart hebt vermeld. Voor hetzelfde geld verdwijnt inderdaad deze link, en is de informatie verloren.
Gebruikersavatar
masker
Berichten: 768
Lid geworden op: 30 nov 2009 13:13
Locatie: tilburg

Re: 14 oktober RokSterNL in Hello Goodbye te zien

Bericht door masker »

Mijn ervaring is dat er maar weinig filmpjes verdwijnen. Mijn moeder is het slachtoffer geworden van een schoolgrap (ze was lerares) en zelfs met juridische stappen kregen we het niet voor elkaar. Dus ik vrees dat Rokster tot het einde van het internettijdperk hier aan vast zit, niet dat je je hoeft te schamen hoor. Het is gewoon een goed filmpje en je opmerking over de mannelijke vruchtbaarheid is gewoon waar.
Gewoon door gaan met interviews en filmpjes want je doet het prima!
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder
Berichten: 3050
Lid geworden op: 29 jul 2007 21:24

Re: 14 oktober RokSterNL in Hello Goodbye te zien

Bericht door RokSterNL »

Gelukkig was dit een positief filmpje. Dus inderdaad. Joris reageerde op de vruchtbaar heel nuchter en positief.
Plaats reactie