outfit van de dag

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Gebruikersavatar
Alex
Berichten: 242
Lid geworden op: 28 sep 2013 15:45

Re: outfit van de dag

Bericht door Alex »

Camille schreef: 06 aug 2023 23:18 Wie zou et een rok of ee’ strak kleedje dragen op reis ga de eerste week van september naar bordeaux. Zou het aan te raden zijn? Zou oo’ nep borsten dragen.
Wat doen jullie dan met de penis in het strak rokje laten zien of weg steken
Doen waar jij gelukkig van wordt! Die p*n*s zou ik me niet druk om maken. Gewoon genieten van het lopen in je rok!
Laatst gewijzigd door Alex op 07 aug 2023 07:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

marpie schreef: 06 aug 2023 22:11
Kortrokje schreef: 06 aug 2023 16:38 Mijn rok vandaag in huis.. Geen zakken, is ook niet nodig in huis .. Dit is een oude rok, komt nog van Neckerman... Maar oud of niet, het is een heel leuke rok...
[/quote

haha, is inderdaad van even terug hé. Neckermann is al even 'out of business' :lol:
Maar lange rokken blijven tijdloos hé !! Mooi hoor.
Ja die is van in de jaren 90, die rok... Maar blijft een leuke rok...
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

Maar wat als je een strake rok of kleedje draag dan zie je toch de penis er in niet
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

3n hoe komt het dat ik hier in de buurt/ stad eigenlijk geen Mannen in rok zie lopen r’ nog minder in een kleedje / jurk?
DiKo
Berichten: 158
Lid geworden op: 29 aug 2017 08:10

Re: outfit van de dag

Bericht door DiKo »

marpie schreef: 06 aug 2023 22:23 Ik ben op vakantie en vandaag kon het wel eens wat frivoler dacht ik.
Heel kort rokje aangedaan ;) en een wandeling gemaakt wat verder van huis.

niet echt heel opvallend, gewoon T-shirt en sneakers maar het rokje was wel korter dan ik dacht toen ik thuis de foto's bekeek hahaha.
Was ook een heel licht stofje maar heerlijk om aan te doen.

Ach ja, dit moet wel eens kunnen zeker ?

Voelde heel goed aan. Ben een drankje gaan halen in een lokale supermarkt waar ik de ogen op mij voelde branden ;)
maar niemand zei iets.

:lol: zwart rokje.jpg
Wel kort, zoal je zegt, Marpie, maar wat is daar mis mee?
Ik vind het wel leuk! En bovendien: als je met vakantie bent is al het eventuele commentaar toch van mensen die je toch niet kent!
Doe gewoon wat je fijn en lekker vindt! Ik houd wel van dit soort foto's van ons mannen. Laat ze maar "lullen". Veel vrouwen én mannen zouden dit eigenlijk ook wel willen, maar die durven niet. (Ik eigenlijk ook niet).
Het staat je heel goed! 8-)
jaguar
Berichten: 181
Lid geworden op: 14 mar 2021 07:28

Re: outfit van de dag

Bericht door jaguar »

DiKo schreef: 08 aug 2023 17:24
marpie schreef: 06 aug 2023 22:23 Ik ben op vakantie en vandaag kon het wel eens wat frivoler dacht ik.
Heel kort rokje aangedaan ;) en een wandeling gemaakt wat verder van huis.

niet echt heel opvallend, gewoon T-shirt en sneakers maar het rokje was wel korter dan ik dacht toen ik thuis de foto's bekeek hahaha.
Was ook een heel licht stofje maar heerlijk om aan te doen.

Ach ja, dit moet wel eens kunnen zeker ?

Voelde heel goed aan. Ben een drankje gaan halen in een lokale supermarkt waar ik de ogen op mij voelde branden ;)
maar niemand zei iets.

:lol: zwart rokje.jpg
Wel kort, zoal je zegt, Marpie, maar wat is daar mis mee?
Ik vind het wel leuk! En bovendien: als je met vakantie bent is al het eventuele commentaar toch van mensen die je toch niet kent!
Doe gewoon wat je fijn en lekker vindt! Ik houd wel van dit soort foto's van ons mannen. Laat ze maar "lullen". Veel vrouwen én mannen zouden dit eigenlijk ook wel willen, maar die durven niet. (Ik eigenlijk ook niet).
Het staat je heel goed! 8-)
Bedankt Diko. Het is inderdaad zo dat ik op vakantie wat vrijer ben,vooral in een ander land.
Op de laatste dag van onze vakantie wou mijn vrouw graag in alle rust de valiezen inpakken. Ik besloot om nog een wandeling te maken en nog een laatste souvenir te kopen. Normaal mag ik van mijn vrouw in het openbaar nooit in rok of kleed lopen. Na heel wat aandringen en het feit dat ik zei dat ik nu echt geen enkele propere short meer had liet ze het heel uitzonderlijk toe om een nog niet gedragen hemdjurk van haar te dragen. Niet vooraleer ze eerst twee foto's nam om te zien of het niet te doorzichtig was hahaha :lol:
dat was het eigenlijk wel, kijk maar naar de foto die tegen licht is genomen maar dat was op het kleine schermpje van de gsm niet zichtbaar.
Ik kreeg aarzelend groen licht 'omdat ze er toch niet bij was' :P

Dit was echt de beste dag van het jaar. Ik voelde me zo opgetogen en ging winkel uit en winkel in.
Het was ook super warm.
ik had nog nooit in mijn leven zo een luchtig en doorzichtig wit kleedje gedragen en voelde me super.
De rare blikken konden me dit keer echt geen moer schelen. Ik kwam hier wellicht toch nooit terug.
Ben zelfs nog een winkel met strandkleding binnen geweest en een heel nauw kleedje met hoge split gepast. Niet met de intentie om te kopen (kan ik thuis onmogelijk dragen) maar om toch even de reacties te polsen hahaha... Bijzonder vriendelijke dame complementeerde me met mijn witte jurkje (dacht waarschijnlijk om te verkopen maar dan nog... :lol: ) Even een klein leugentje verteld en gezegd dat ik geen enkele broek mee had op vakantie. ' I have been dressed in skirts and summer dresses the whole last week, I did not pack anything else'. Het antwoord 'very brave sir, I have never met a man dressed like you' :lol: :lol:

het was dan ook met pijn in het hart dat ik bij aankomst weer die vervelende broek aan moest; In een ideale wereld ging ik zo gekleed naar de luchthaven en zo het vliegtuig op.
Tja.... dat zal nog wel even duren eer het zover is zeker ... :roll:
hemdjurk 2.jpg
hemdjurk 1.jpg
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mijn jurk 👗 vandaag om naar buiten te gaan... Naar de winkel en daarna bij vrienden..
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Mijn jurk👗 vandaag om naar buiten te gaan... Naar de winkel en daarna bij vrienden..
Bijlagen
Jurk
Jurk
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Camille
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 aug 2022 14:39

Re: outfit van de dag

Bericht door Camille »

Hoe komt het dat ik dit hier bv in oostende aan zee niemand van de mannen in rokje of jurkje zelf niet tijdens de gentsefeesten?
Gebruikersavatar
Kortrokje
Berichten: 586
Lid geworden op: 19 aug 2020 03:48
Locatie: België.

Re: outfit van de dag

Bericht door Kortrokje »

Camille schreef: 11 aug 2023 05:31 Hoe komt het dat ik dit hier bv in oostende aan zee niemand van de mannen in rokje of jurkje zelf niet tijdens de gentsefeesten?
Ik denk dat er veel mannen nog die drempel niet over kunnen... En dat komt door vooroordelen die in de maatschappij de ronde doen denk ik... Zoiets van meisjes dragen rokken en jurken en ook broeken, maar jongens dragen enkel broeken (⁉️⁉️)
Als iedereen nu eens de kledij draagt die men graag draagt, dan zou er veel kunnen veranderen.. Met veranderen bedoel ik, dan zouden er misschien meer mannen een rok of jurk dragen..Maar zolang die vooroordelen en die soms negatieve reacties er zijn, zowel van de familie of partners,gaan veel mannen die drempel niet nemen.. En vooral als men naar het oordeel van anderen blijft leven.. Dan blijven die in hun "hokje" zitten... Spijtig natuurlijk... Maar hun keuze... Je kan ook de soms mogelijk negatieve reacties negeren.... En dan zit je in de goeie richting denk ik... Maar daar zit het hem juist... Dat doen de meesten niet ..😱😪
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Plaats reactie