H&M mannenrok
Re: Verder op te volgen !!!
Rokster, ik zou zeggen, blijven bellen en zeuren bij H&M nederland. Verwijs naar de buurlanden. En ook de andere Nederlanders hier, nu is het zeker het moment om aan te grijpen, om te laten horen dat jullie bestaan en dat er wel degelijk interesse is voor een mannenrok.
IK heb via hun site een mail verstuurt naar hun marketing afdeling België. Misschien kan je dezelfde weg, maar dan voor Nederland volgen. Ik zou zeggen, nu zeker niet plooien.
Ik ben zelfs van plan éénmaal de rok er is bij H&M België, andere kledingsketens te mailen en met verwijzing naar H&M te vragen als zij ook zo'n intiatief naar de mannen toen van plan zijn.
Groeten Ludwig
IK heb via hun site een mail verstuurt naar hun marketing afdeling België. Misschien kan je dezelfde weg, maar dan voor Nederland volgen. Ik zou zeggen, nu zeker niet plooien.
Ik ben zelfs van plan éénmaal de rok er is bij H&M België, andere kledingsketens te mailen en met verwijzing naar H&M te vragen als zij ook zo'n intiatief naar de mannen toen van plan zijn.
Groeten Ludwig
Okay Ludwigcw, Ik zal aankomende week weer aan de telefoon hangen, en ze weer vertellen dat het in de omringende landen in de winkels komt, en dat het dus een goede zaak zou zijn als H&M Nederland niet achter blijft bij de ons omringende landen. En de andere mannen ook de hoorn ter hand nemen alsjeblieft, ik als individu kan het niet alleen.
Samen staan we sterk achter de rok voor de man.
Hieronder de website van H&M in Nederland, en bovenaan deze website zie je ook een link 'contact' staan.
http://www.hm.com/nl/#/start/
Samen staan we sterk achter de rok voor de man.
Hieronder de website van H&M in Nederland, en bovenaan deze website zie je ook een link 'contact' staan.
http://www.hm.com/nl/#/start/
Bijna geen reactie op de teksten die ik uit het Franse forum haalde en vertaalde.
Ludwigh heeft dit aangebrachte en gevolgd en verder geinformeerd, Willy, Jos John, jan en Rokster hebben kort gereageerd.
Verder doet blijkbaar niemand zelfs de moeite om naar de foto's te kijken en te reageren.
Mijn besluit : Laksheid, geen interesse.... Nochtans ruim 100 leden ! Wat willen die mensen nu eigenlijk ?
De verdere ontwikkelingen volgen jullie dan maar zelf op het Franse forum.
Ludwigh heeft dit aangebrachte en gevolgd en verder geinformeerd, Willy, Jos John, jan en Rokster hebben kort gereageerd.
Verder doet blijkbaar niemand zelfs de moeite om naar de foto's te kijken en te reageren.
Mijn besluit : Laksheid, geen interesse.... Nochtans ruim 100 leden ! Wat willen die mensen nu eigenlijk ?
De verdere ontwikkelingen volgen jullie dan maar zelf op het Franse forum.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Ik heb de foto's bekeken. Jammer dat ze een beetje onduidelijk zijn. Wel leuk dat ze daar al hangen. Zal erg mooi zijn als de betreffende rok ook hier in de winkels komt te hangen. Als deze er komt moeten we het massaal kopen en dan nog zal het een klein aandeel zijn. Hopelijk is het dan in ieder geval boven hun verwachting.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Beste Rokwens, had je nu echt gedacht dat er spontaan een honderdtal leden zou reageren op een bericht dat H&M wellicht in een paar zaken een (1) mannenrok gaat verkopen?
Het lijkt natuurlijk op een overwinning (en dat is het misschien ook wel) maar het is wel een erg magere.
Het doet mij denken aan een hele dag vissen zonder wat te vangen, maar dan aan het eind van de dag toch nog een ondermaats voorntje, terwijl achter mij in de damesvisvijver de karpers rijen dik liggen te wachten om te worden gevangen.
Het lijkt natuurlijk op een overwinning (en dat is het misschien ook wel) maar het is wel een erg magere.
Het doet mij denken aan een hele dag vissen zonder wat te vangen, maar dan aan het eind van de dag toch nog een ondermaats voorntje, terwijl achter mij in de damesvisvijver de karpers rijen dik liggen te wachten om te worden gevangen.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Willi, leert toch ook eens al gelukkig te zijn met de kleine dingens des levens, waaronder ook een kleine stap vooruit in de mannenrokken wereld.
Nu, nieuws vers van de pers.
Donderdag zijn de rokken te Parijs (telkens 30 stuks in de twee winkels H&M ) geleverd, vrijdag waren ze al uitverkocht.
Naar de reacties op de franse forum te horen zijn er veel leden die maar zaterdag daar konden zijn, en dus te laat waren.
In de winkels waren de verkopers verrast over de snelle verkoop van de rok en zou er een nalevering komen.
Spijtig voor diegene die te laat zijn, maar langs de andere kant een goede zaak, zo zien ze dat er wel degelijk een markt is.
Er zijn nog betere foto's bij gekomen op de link naar hun forum dat ik al hier geplaatst heb. Het is dus een rok kniebroek combinatie, maar de broek zou verwijderd kunnen worden volgens één der forumleden aldaar. De combinatie met broek is misschien niet slecht om zo een grotere cliënteel aan te spreken.
Ik denk dat er meer man - rok - liefhebbers zijn dan we denken, maar dat er veel zijn die geen behoefte hebben aan forum gepraat, maar misschien wel de eerste zijn die er één kopen.
Ik voel het aan mijn kleine teen dat we nu zeker moeten laten horen en voelen dat we er zijn en bestaan.
Ludwigcw
Nu, nieuws vers van de pers.
Donderdag zijn de rokken te Parijs (telkens 30 stuks in de twee winkels H&M ) geleverd, vrijdag waren ze al uitverkocht.
Naar de reacties op de franse forum te horen zijn er veel leden die maar zaterdag daar konden zijn, en dus te laat waren.
In de winkels waren de verkopers verrast over de snelle verkoop van de rok en zou er een nalevering komen.
Spijtig voor diegene die te laat zijn, maar langs de andere kant een goede zaak, zo zien ze dat er wel degelijk een markt is.
Er zijn nog betere foto's bij gekomen op de link naar hun forum dat ik al hier geplaatst heb. Het is dus een rok kniebroek combinatie, maar de broek zou verwijderd kunnen worden volgens één der forumleden aldaar. De combinatie met broek is misschien niet slecht om zo een grotere cliënteel aan te spreken.
Ik denk dat er meer man - rok - liefhebbers zijn dan we denken, maar dat er veel zijn die geen behoefte hebben aan forum gepraat, maar misschien wel de eerste zijn die er één kopen.
Ik voel het aan mijn kleine teen dat we nu zeker moeten laten horen en voelen dat we er zijn en bestaan.

Ludwigcw
Laten we hopen, dat in navolging van onze franse medebroeders, men massaal op zijn minst navraag gaat doen in betreffende winkelketen.Ludwigcw schreef:Ik denk dat er meer man - rok - liefhebbers zijn dan we denken, maar dat er veel zijn die geen behoefte hebben aan forum gepraat, maar misschien wel de eerste zijn die er één kopen.
Ik zal kijken of ik tijd kan maken en ook lid worden van het forum van onze oosterburen; zij zijn met veel meer (ook duitstalige Zwitsers) en het daar ook aankaarten.
Zelf heb de laatste weken heel veel en heel weinig tijd gehad (problemen met de rug

een fervent rokdrager
Die foto's zien er goed uit moet ik zeggen. Niet de traditionele lange mannenrok, maar een kort geplooid model! Dat is nu net het type dat ik erg leuk vind. (Jammer van die short eronder, maar ja, anders zouden veel mannen het niet durven waarschijnlijk).
Ik heb H&M nederland via hun website gevraagd of ze, nu de mannenrok in frankrijk zo'n succes geworden is het ook in Nederland op de markt gaan brengen.
Ik heb H&M nederland via hun website gevraagd of ze, nu de mannenrok in frankrijk zo'n succes geworden is het ook in Nederland op de markt gaan brengen.
Ik ben ook wel blij met deze stap vooruit. Maar ik behoor ook tot de vaste club op dit forum.
Van heel veel anderen weet ik helaas niets.
Van heel veel anderen weet ik helaas niets.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
En dan spelen de jaren ook nog mee, want wij kunnen ons geen 50 jaar meer permiteren eer de rok voor de man er door heen is. Dus draag nu al wat je wilt. Maak je los van dit curselife wat broek heet.