(Oproep) Dagblad de Limburger item

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
RokSterNL
Beheerder

Re: (Oproep) Dagblad de Limburger item

Bericht door RokSterNL »

Jos, overigens een hele mooie professionele foto met die tekst. Alsof het zo gemaakt is voor een Rok voor mannenmagazine als cover. Nou nu ik dat zeg, zou deze foto er echt geschikt voor zijn.
w-sure

Bericht door w-sure »

Dank je Rokster, nee jij hebt meteen gereageerd, dank je daarvoor.

We komen er wel uit, denk ik, maar dat heeft zijn tijd nodig. Dit had ik niet verwacht. Zoals Wiha zegt is het door andere zenders overgenomen, en daarmee werd het ook in de regio waar mijn ouders wonen uitgezonden.

Mijn vrouw heeft met een oom en tante van haar gesproken en die stonden heel erg achter ons. Ik ben zoals je zegt inderdaad 36 (net vandaag geworden) ben getrouwd heb een schat van een zoon en zou niets doen om dat te beschadigen. Dat weet ik zelf ook wel. Ben daarom ook onder een schuilnaam op tv gekomen. Het wordt tijd dat ze dat een keer beseffen en niet steeds proberen mij te veranderen, lukt toch niet.

Ze hebben me in het verleden wel heel veel gesteund en de hand boven het noofd gehouden als het wat minder ging, en daar ben ik ze heel dankbaar voor.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Gelukkig, ben blij dit te horen.

We gaan er dan maar vanuit dat het toch eens anders wordt. Zo is het ook met mijn ouders ook gegaan. Het heeft zijn tijd nodig,
Alhoewel mijn vader binnen een week er al open voor stond dat ik in zijn bijzijn in rok in huis kon lopen. Naar een restaurant was toen nog even not done. Dit omdat zoals hij toen zei, niet op ruzie zat te wachten, als er iemand wat tegen mij zou zeggen. Toen was ik overigens ook nog niet zo goed bedreven in het geven van gepaste antwoorden. Dat is eigenlijk iets van na zijn dood. Ik herken daar nu zijn wijze van handelen in. Waardoor er geen agressie van de tegenpartij ontstaat.
Plaats reactie