(Oproep) Televisieopnamen voor RTV West
Re: (Oproep) Televisieopnamen voor RTV West
Het is stom van mij dat ik het gezegd heb. Maar ik ben altijd open en eerlijk. Ja, en dan kan dit gebeuren. Gelukkig maakt het filmpje van RTV Noord Holland het weer voor een deel goed. Alhoewel de schade daarmee hier in Zuid Holland niet meer gerepareerd kan worden. Want niemand ziet het in principe, of men moet via de website van RTV Noord Holland kijken.
Oh schade valt toch wel mee. Ik vond het een leuk en positief stukje waarbij de verslaggever probeerde zowel de positieve als negatieve kant van de zaak te belichten. De man en de vrouw hadden recht op hun mening en ze mogen zeggen dat ze het niets vinden. Dat zij er een rare carnavalshit bij betrekken zegt wel iets over hun niveau, maar we hebben het wel over onszelf uitgeroepen door de potentie erbij te betrekken. Dat is eigenlijk niet zo belangrijk, want dan trek je het vanzelf in de sexuele contaxt, ook al bedoel je het anders. Gelukkig werd mijn grapje over de verwekking van mijn zoon wel uitgezonden (het klopt wel overigens), en is het op die manier toch nog een beetje luchtig in beeld gekomen. Ik had wel verwacht dat die laatste opmerking als klapper zou komen, ik zei als toen we wegliepen bij dat stel tegen rokster: 'die opmerking komt er zeker in'.
Ik ben heel tevreden over het resultaat. Ben benieuwd hoeveel mensen het nu gezien hebben. Ik heb nog geen reacties in mijn inbox zag ik net.
Ik ben heel tevreden over het resultaat. Ben benieuwd hoeveel mensen het nu gezien hebben. Ik heb nog geen reacties in mijn inbox zag ik net.
Zoals ik ook al eerder aangaf, inderdaad een leuk stukje. Helemaal omdat er 2 personen in rok in voor kwamen. w-sure heeft hiermee zijn televisie debuut in rok gemaakt.
Alle 2 goed gedaan, weer aandacht!
Alle 2 goed gedaan, weer aandacht!
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Iemand met fatsoen gaat daar niet op zo'n manier op in. Dan reageer je toch anders. Dat blijft voor mij gewoon staan. Die ordinaire vrouw van hem had het over een harde L. Nou haar man is een grote ordinaire L, door zo te reageren, en zij een ordinaire mens. Dat niet iedereen tegen een rokdragende man positief staat, dat mag men zeker zo vinden. Maar het is dan ook vaak de manier hoe je het tegen iemand zegt. Dan kon hij verwachten dat ik ook een tegenreactie heb gegeven, die ze helaas er uit geknipt hebben.w-sure schreef:Oh schade valt toch wel mee. Ik vond het een leuk en positief stukje waarbij de verslaggever probeerde zowel de positieve als negatieve kant van de zaak te belichten. De man en de vrouw hadden recht op hun mening en ze mogen zeggen dat ze het niets vinden. Dat zij er een rare carnavalshit bij betrekken zegt wel iets over hun niveau, maar we hebben het wel over onszelf uitgeroepen door de potentie erbij te betrekken.
De mensen die mij kennen van mijn rokdragen, zeggen, prima dat je zo' n tegenreactie tegen die kerel gezegd hebt.
Overigens heb ik nog een buurvrouw gesproken, en die vindt het schandalig dat ze zo'n uitspraak van die kerel en zijn vrouw, naar aanleiding van het antwoord over die potentie, er in hebben laten zitten. Zij zei, ze hebben jullie op zo' n manier toch een beetje belachelijk gemaakt. Deze buurvrouw is heel erg progressief en pro rok voor de man. Ze heeft ook de opnamen gezien van mij in het programma van RTV Noord Holland, en vond dat heel keurig gedaan.
Ik heb het filmpje niet kunnen bekijken, (Mac) maar begrijp uit jullie reacties dat de platvloerse uitlatingen van ordinaire lieden ook zijn uitgezonden. Dat zal toch altijd het probleem blijven met dit soort interviews. De tegenstander moet zijn zegje kunnen doen; ‘dat maakt ’t interessant’ vindt de redactie, maar ze beseffen kennelijk niet dat daardoor het hele verhaal van de rokdragende man onder druk komt te staan. Het blijft al met al een weinig positieve benadering van het onderwerp.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Dit is dan nog even een uitgebreide toelichting, en daarna gaan we weer on topic, om in de geest van Wiha te spreken
Ja en die vriend van mij die journalist is bij dat verzekeringsblad, die ik destijds dus op heb gehaald op Schiphol reageerde als volgt:
Je hebt gelijk dat ze het integer moeten brengen, en je zegt dat ook tegen die verslaggever/cameraman, dan nog alles wat jij zegt kunnen ze gebruiken. Ondanks dat je gezegd hebt het moet een integer interview worden. Want zelfs zo antwoordde die vriend van mij, als jij dit aan de Raad van Journalistiek zou voorleggen, worden die journalisten nog in het gelijk gesteld. De Raad reageert dan, door te zeggen, ja maar dan had U dat maar niet moeten zeggen.
Ik zei toen tegen hem, nou in mijn ogen zijn veel journalisten gewoon heel onbeschofd. Hoe zouden ze het vinden als zij een afknapper krijgen ? Ja zei hij, journalisten hebben van huis uit nogal een groot ego, ze kunnen niet zo goed tegen kritiek op henzelf. Ik zei, dan moeten ze ook niet een ander negatief neerzetten. Journalisten staan nu eenmaal bekend als dat ze alleen maar welvaren als er zaken negatief in het nieuws zijn. Aan de ene kant logisch, want dat is alleen maar smeuïg, maar het zou dan ook prettig zijn als ze dan ook de zaken van de andere kant belichten.
Mijn vader had ook nooit geen hoge pet op van de gemiddelde journalist. Hij noemde ze vaak 'Rooie linkse rakkers', die er alleen maar op uit zijn mensen onderuit te halen, op wat onderwerp ook.

Ja en die vriend van mij die journalist is bij dat verzekeringsblad, die ik destijds dus op heb gehaald op Schiphol reageerde als volgt:
Je hebt gelijk dat ze het integer moeten brengen, en je zegt dat ook tegen die verslaggever/cameraman, dan nog alles wat jij zegt kunnen ze gebruiken. Ondanks dat je gezegd hebt het moet een integer interview worden. Want zelfs zo antwoordde die vriend van mij, als jij dit aan de Raad van Journalistiek zou voorleggen, worden die journalisten nog in het gelijk gesteld. De Raad reageert dan, door te zeggen, ja maar dan had U dat maar niet moeten zeggen.
Ik zei toen tegen hem, nou in mijn ogen zijn veel journalisten gewoon heel onbeschofd. Hoe zouden ze het vinden als zij een afknapper krijgen ? Ja zei hij, journalisten hebben van huis uit nogal een groot ego, ze kunnen niet zo goed tegen kritiek op henzelf. Ik zei, dan moeten ze ook niet een ander negatief neerzetten. Journalisten staan nu eenmaal bekend als dat ze alleen maar welvaren als er zaken negatief in het nieuws zijn. Aan de ene kant logisch, want dat is alleen maar smeuïg, maar het zou dan ook prettig zijn als ze dan ook de zaken van de andere kant belichten.
Mijn vader had ook nooit geen hoge pet op van de gemiddelde journalist. Hij noemde ze vaak 'Rooie linkse rakkers', die er alleen maar op uit zijn mensen onderuit te halen, op wat onderwerp ook.
ik vind het, over het geheel genomen, een goed stuk. Overwegend positief gebracht en dus weer een nieuwe promotie voor de man in rok 

een fervent rokdrager
Vandaag al 3 positieve reacties gekregen. Van 2 bekenden uit mijn buurt. En 1 reactie van een wildvreemde man die ergens een café binnen ging. Hij zei, ik heb je gezien, een heel leuk stukje. Je deed het prima.
Hij vroeg of de andere een vriend van mij was. Ik zei, dat hij een lid van het Rok voor mannenforum is.
Hij vroeg of de andere een vriend van mij was. Ik zei, dat hij een lid van het Rok voor mannenforum is.
Juist! praat jezelf niet zo het negatieve in. het hele filmpje duurde een paar minuten en dan zit er een opmerking in die een paar seconde duurde.
Het is gewoon een prima filmpje met alleen een man die zichzelf voor gek zet met zijn opmerking. die man zegt meer over zichzelf dan over jou hoor.
geloof me het is echt wel goed!
Het is gewoon een prima filmpje met alleen een man die zichzelf voor gek zet met zijn opmerking. die man zegt meer over zichzelf dan over jou hoor.
geloof me het is echt wel goed!
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Heel lief van je Masker. Dat doet mij goed.