Mooie outfit, het geheel
Een kort spijkerrokje is inderdaad fantastisch: voelt heerlijk vrij als ieder rokje, waait niet op, ziet er strak en elegant uit, is praktisch met zakken en is vrijwel volledig geaccepteerd voor mannen. Laatst een weekend doorgebracht in Londen met alleen een spijkerrokje bij mij, ook net over geschreven in dit forum!marpie schreef: ↑04 mei 2023 12:14Inderdaad, ik heb ook wel een paar jeansrokken. Wel geen 20 hoor !!Rik schreef: ↑02 mei 2023 13:09Ik schat dat ik momenteel een 45-tal rokken heb. Zo'n 20-tal zijn spijkerrokken, lang, kort, middellang, in blauw, bruin, zwart... niemand die reageert op een spijkerrok. Lijkt ook het meest op een pantalon of short die niet samen genaaid is tussen de benen héAlex schreef: ↑02 mei 2023 07:21 Dit is mijn outfit van de dag.
Een spijkerrokje is eigenlijk wel mijn favoriet. Er reageert echt zelden iemand op wanneer ik zoiets draag (ik heb inmiddels een stuk of 5 spijkerrokken). Zeker niet met sneakers.
Dus mocht iemand hier nog twijfelen: koop een spijkerrokje, trek het aan en geniet. Een rok draagt zo fijn!Dagelijkse outfit dus
![]()
![]()
Is zeer interessant om te gaan wandelen vind ik omdat daar zakken inzitten. Handig voor autosleutels en telefoon.
De meeste rokken hebben dat niet omdat vrouwen nu eenmaal een handtas dragen hé...![]()
Helemaal mee eens! Shorts ofwel korte broeken zijn onlogische, onprettige ondingen. Als het te warm is voor een lange broek heb je die mini-broekspijpen en een compleet kruis helemaal niet meer nodig. Het voelt veel beter en vrijer als je gewoon een kort rokje draagt. Bovendien staat dat vlot en elegant en is veel praktischer. Dat geldt allemaal vooral voor mannen. Dus inderdaad, weggeven die shorts!
Rokjes zijn echt fantastisch in de zomer, korte broeken zijn onprettige ondingen. Leuk zo'n Adidas unisex rokje, toch wel een doorbraak, ook in dit forum al besproken. Vlot en elegantMagnifique1 schreef: ↑11 jun 2023 15:05 Met 32 graden is een rokje heerlijk. Adidas unisex rok en Gabor schoenen.