De reactie van V&D:
Wij waarderen uw blijk van betrokkenheid bij ons warenhuis zeer. Mede hierdoor zijn wij in staat onze dienstverlening te optimaliseren en het winkelen voor onze klanten zo plezierig mogelijk te doen verlopen.
Wij hebben uw suggestie over de mannenrokken doorgestuurd .Dit is inmiddels onder de aandacht gebracht van het betrokken management.
Wij hopen u in de toekomst als een tevreden klant van onze warenhuizen te mogen blijven begroeten.
De reactie van BonPrix:
Wij hebben uw voorstel tot samenwerking ontvangen.
Ons hoofdkantoor bevindt zich in Duitsland. Als u uw artikelen wenst aan te bieden, stel ik u voor schriftelijk contact op te nemen in het Engels of Duits met onderstaand adres (t.a.v. afdeling inkoop):
De reacties van H&M:
Bedankt voor je interesse.
Deze rokken hebben wij ooit in een filiaal gehad met een trendafdeling. We hebben ze nu niet meer in het assortiment en weten ook niet of dat ooit nog gaat gebeuren.
Ik zal je vraag doorsturen naar de betreffende afdeling.
Mijn antwoord:
Ik weet dat jullie een mannenrok in de collectie hebben gehad, dat was eind 2009 (zie bijlagen). Ik weet, dat diverse mannen in Nederland en België op zoek zijn geweest naar deze rok en geen van hen heeft de rok kunnen vinden. Zelf heb ik bij H&M in Heerlen gekeken.
Het was eindelijk een rok voor mannen, die ook goed draagbaar leek, ondanks de broek eronder.
Wij (leden van het forum: rokvoormannen.nl) vonden dit een goed initiatief en hopen nu op een vervolg. Vandaar het voorstel om een deel van de damescollectie unisex kleding te maken.

- rok H&M
de reactie:
Zoals je zelf al hebt aangegeven heeft H&M deze rokken ooit in een filiaal gehad met een trendafdeling.
Nogmaals, ik zal je voorstel doorsturen naar de betreffende afdeling. Wie weet, misschien zit bij de volgende collectie wel weer een mannenrok.
Hele fijne dag verder.
De reactie van C&A:
Vanzelfsprekend is elk antwoord, elke reactie of kritiek van onze klanten voor ons erg belangrijk, want alleen daardoor hebben wij de mogelijkheid onze service-oriëntering en onze prestaties in de C&A Onlineshop voor al onze klanten voortdurend te verbeteren.
Daarom hebben wij uw voorstel tot verbetering intussen naar de betreffende afdeling doorgestuurd, zodat uw idee bij toekomstige productontwikkelingen van invloed kan zijn.
Tot slot willen wij u voor uw hulp nogmaals hartelijk danken.