The North Face Horizon is er ook nog

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: The North Face Horizon is er ook nog

Bericht door jan »

kijk eens op http://www.zwerfkei.nl , ga naar kleding dames en vervolgens rokjes.
The North face Horizon skirt kost € 57,50

Jan.
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
dino
Berichten: 124
Lid geworden op: 30 mei 2012 22:52

Re: The North Face Horizon is er ook nog

Bericht door dino »

jan schreef:kijk eens op http://www.zwerfkei.nl , ga naar kleding dames en vervolgens rokjes.
The North face Horizon skirt kost € 57,50

Jan.
Dank je Jan, ga op zoek
Gebruikersavatar
Helios
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 jul 2012 16:51
Locatie: regio Leiden

Re: The North Face Horizon is er ook nog

Bericht door Helios »

Gisteren ben ik langs geweest bij Zwerfkei in Woerden en heb daar 2 rokjes gekocht: The North Face Horizon en een rokje van Peak Performance. Die laatste hing in een hoekje met aanbiedingen. Het is een leuke winkel om te kijken en ik heb zeker 10 rokjes gepast. Binnenkort ga ik op vakantie met iemand die zei 'als je een dag een rokje aanwilt dan doe je dat toch gewoon, ik heb er geen moeite mee'. Nu nog afwachten of ik inderdaad het lef heb...
Gebruikersavatar
jan
Berichten: 991
Lid geworden op: 27 apr 2011 19:25

Re: The North Face Horizon is er ook nog

Bericht door jan »

Leuke winkel inderdaad, met die krakende houten vloer. Als ik daar ben krijg ik vanzelf zin om op reis te gaan.
Natuurlijk heb je het lef om een rok aan te doen, Helios! Het leven is leuker in rok.
Jan
INTELLIGENTE MANNEN DRAGEN ROKKEN!
Gebruikersavatar
Helios
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 jul 2012 16:51
Locatie: regio Leiden

Re: The North Face Horizon is er ook nog

Bericht door Helios »

Ik ben inmiddels weer terug uit Zwitserland en kan melden dat ik 2 volle dagen in rok heb gelopen. Eén dag in de The North Face rok (met legging want het was fris en we waren hoog) en één dag in de Peak Performance rok, met blote benen. Ik zal er binnenkort meer over schrijven in het juiste forum, maar ik kan alvast melden dat het beide dagen een prachtige ervaring is geweest. Dit gaat zeker vaker gebeuren.
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: The North Face Horizon is er ook nog

Bericht door Ricky »

Vandaag de zwarte rok online besteld,aangezien ik de maat al weet,omdat ik de beige variant al in mijn bezit heb.
Stoere mannen dragen een rok
Ricky
Berichten: 281
Lid geworden op: 13 aug 2011 21:52

Re: The North Face Horizon is er ook nog

Bericht door Ricky »

Gisteren de zwarte rok om 16:45 uur besteld online, vandaag om 13:30 uur in huis met een notitieblokje,1 pen,en en tijdschrift over Amerika.
En dat bespaard weer benzine voor mezelf.
Stoere mannen dragen een rok
Plaats reactie