Jos schreef:
. . . Hij zei hierop, dat normale mannen geen rokken dragen en liep toen snel weg, zodat ik niet kon reageren.
Ja, dat flikken ze bijna altijd. Even een rotopmerking maken en dan snel maken dat ze wegkomen; bang voor onze argumenten – die ze niet willen horen.
Hetgeen inhoudt dat ze dondersgoed weten ‘geen onderbouwing’ te kunnen geven aan hun kritiek.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Mooie rokken Jos.
Persoonlijk zou ik iets meer werk van de bovenkant maken, zo'n t-shirtje vind ik een beetje saai.
Met de lange rok is niets mis, vind ik. Ik heb zelf ook een nog langere rok gehad, die vanaf de knieën klokte.
Helaas pas ik die niet meer, ik zoek nog iets soortgelijks. Maar het kleedt juist wel af, vind ik.
Waarom vond de verkoopster dat de rok korter moet?
Of je een lange rok wel of niet leuk vind is meer een kwestie van persoonlijke smaak denk ik. Wat de één mooi vindt hoeft de ander nog niet mooi te vinden. De vorm van de rok is veel belangrijker. Je bent vrij 'vol' van boven, dus een lange rok die beneden aan klokt brengt wat evenwicht in het totaalplaatje, en kleedt dan wel goed af. Een ballonrok die de nadruk juist op het midden legt is dan bijv. een minder goed idee.
Ik zou hem zelf niet korter laten maken, maar je moet het uiteraard zelf weten.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
treintje schreef:Persoonlijk zou ik iets meer werk van de bovenkant maken, zo'n t-shirtje vind ik een beetje saai.
jij, en anderen voor jou, hebben gelijk Treintje. Ik heb alleen voor de foto de rokken snel even gewisseld. Volgende keer zal ik iets meer op het totaalplaatje letten en beter met de rok combineren