willi schreef:GEEN witte bies, maar een wit koord, dat kun je wegstoppen.
Deze combinatie vind ik alleen al geslaagd door de uitstraling: STOER EN TOCH VROUWELIJK. Ha, ha, ha.
Het leek op het eerste gezicht een bies.
Dat klinkt frappant, daar je het woord 'stoer en toch vrouwelijk' nu gebruikt.
Deze rok draagt nog niet echt mijn persoonlijke smaak weg. Ik vind die man met die wijde witte rok een rok die ik wel zou dragen. Overigens dan wel zonder dat colbert. Ik heb er niets meer mee. Dan nog als ik een jasje er op zou willen dragen moet die wel getailleerd zijn.
Ik vind de jurk op zich ook niet zo bijzonder, maar dat is meer omdat het een beetje een vormloos wijd ding is. Verderop staat een foto met een getailleerd jasje eroverheen, dan is het best aardig: http://www.trendhunter.com/trends/comme ... os/79747/5
Je ziet overigens vaak dat het gecombineerd wordt met mannelijke colbertjes. Gadverdamme, dat vind ik dus echt helemaal niks. Vormloze dingen zijn het, ik draag ze zelf ook zo min mogelijk, maar uit hoofde van mijn functie ontkom ik er helaas niet altijd aan.
Maar het gaat er niet om of je het wel of niet leuk vind, het gaat erom dat het weer in het nieuws is.
En dat is positief.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
willi schreef:STOER EN CYNISCH bedoel ik eigenlijk, of CYNISCH EN VROUWELIJK.
Nee Rokster, ik heb niets met die uitdrukking. Maar de modewereld helaas wel.
Het slankmakende effect spreekt mij bijzonder aan en natuurlijk die blote schouders
Vreemd, ik had net een reactie op Willi gegeven op bovenstaande en nu ging ik kijken en is die ineens verdwenen. Wat er mis is gegaan is mij een raadsel.
Ik bemerkte al zoiets, vandaar dat ik ook schreef hee wat frappant dat je nu 'stoer en vrouwelijk' noemt. Ik vind deze 2 woorden vanuit mijn gevoelsbeleving niet bij elkaar passen.
Het slankmakende effect spreekt mij ook aan en die blote schouders ook. Echter moet het dan wel een lekkere temperatiuur zijn. Ik verbaas mij dan ook vaak als je op televisie een gala ziet, waarbij de dames aan komen met een auto en in zo'n lange avondjurk met blote schouder naar de zaal lopen vanuit de buitenlucht. Ik denk dan weleens, meid je heb je het niet koud zo ? Echter binnen in de studio voel je daar totaal niets van. Ik spreek uit ervaring. Niet omdat ik in zo'n jurk gelopen heb, maar wel in de tijd dat ik voor figuraties voor televisieseries in de studio moest komen. En als zo'n grote spot aan gaat, dan lijkt het wel alsof je onder de zomerzon staat.
Die jurk met dat getailleerde jasje ziet er inderdaad goed uit. (Was me noch niet opgevallen.)
Alleen die harige benen en stomme schoenen, daar krijg ik spontaan de hik van.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
willi schreef:Die jurk met dat getailleerde jasje ziet er inderdaad goed uit. (Was me noch niet opgevallen.)
Alleen die harige benen en stomme schoenen, daar krijg ik spontaan de hik van.
Ik ook,hik. Dat staat, hik, als een vlag, hik, op een strontschuit, hik.
jan reijman schreef:Off Topic: Als je de hik hebt helpt 3 minuten je adem inhouden gegarandeerd.
Je hebt er vervolgens nooit meer last van.
Dan zou ik in dat geval eerst even mijn begrafenispolis opzoeken. Je kunt als je lang genoeg de hik hebt, jezelf ook doodhikken. Dat is geen grapje. Hik, off tophik.
Mijn vrouw heeft een vergadering die ‘hoogstens’ tot acht uur duurt, dus ik heb nog wel even de tijd. . . . . . .
Even over die hik van mij bij het zien van het onderstel. Ik bedoel dat onderstel onder die leuke jurk. Die harige sokschoenen.
Ik begrijp niet dan topontwerpers niet de ‘smaak’ op kunnen brengen om ook daar wat aan te doen. Ze passen een aantal kledingstukken zeer geraffineerd aan elkaar aan en als ze dan onder de zoom van de jurk komen weten ze ’t ineens niet meer.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.