Reactie op rok blijft meestal uit
Re: Reactie op rok blijft meestal uit
Hoezo Treintje, geen haar beter? van mannen is dat bekend, maar juist onze vrouwen, die er altijd zo’n punt van maken, zouden beter moeten weten. Zij moeten juist het goede voorbeeld geven.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Ik blijf het vreemd vinden dat niemand naar jullie kijkt.Ik loop nou voor de 2e keer in laarzen en een soort legging[niet die mooie halfdoorschijnende] in het ziekenhuis,en je hebt de aandacht van bijna elke passant.
Zo weinig zijn mensen kennelijk gewend.Ik vind het mooi,zie het als mijn eigen modeshow.
Laat het maar vreemd blijven,de aandacht,de kans tot kleding showen,modeshows,fotoshoots heb ik als man niet,dus dan doe ik het op deze manier.
Ik noem dat mijn verantwoordelijkheid terug oppakken,de essentie van mijn sexuele Menszijn tonen...net als een vrouw dat mag.
En een handjevol mensen begrijpt ons,dat handjevol wat zich wel geestelijk ontwikkeld heeft...
Zo weinig zijn mensen kennelijk gewend.Ik vind het mooi,zie het als mijn eigen modeshow.
Laat het maar vreemd blijven,de aandacht,de kans tot kleding showen,modeshows,fotoshoots heb ik als man niet,dus dan doe ik het op deze manier.
Ik noem dat mijn verantwoordelijkheid terug oppakken,de essentie van mijn sexuele Menszijn tonen...net als een vrouw dat mag.
En een handjevol mensen begrijpt ons,dat handjevol wat zich wel geestelijk ontwikkeld heeft...
dat klopt viqueen, je hebt wel de aandacht, maar je krijgt vrijwel geen verbale reactie. Vrijwel niemand zal je erop aanspreken of complimenten geven. Dit soort reacties vinden eventueel elders plaats, waar men vrijuit kan praten zonder dat jij het hoortViqueen schreef:Ik blijf het vreemd vinden dat niemand naar jullie kijkt.Ik loop nou voor de 2e keer in laarzen en een soort legging[niet die mooie halfdoorschijnende] in het ziekenhuis,en je hebt de aandacht van bijna elke passant.
een fervent rokdrager
Jos schreef: Dat klopt Viqueen, je hebt wel de aandacht, maar je krijgt vrijwel geen verbale reactie. Vrijwel niemand zal je erop aanspreken of complimenten geven. Dit soort reacties vinden eventueel elders plaats, waar men vrijuit kan praten zonder dat jij het hoort.
Ik denk dat je beter op de non-verbale reacties kunt letten. Dus kijkt men of kijkt men weg. Komt men naar je toe of probeert men je te mijden. Zoekt men contact of juist het omgekeerde. Als je daar op gaat letten en daar wat op getraind raakt, weet je vaak binnen een paar minuten hoe een outfit valt. Ik heb wel gehad dat ik uit de auto stapte en via de reacties van een stel bouwvakkers wist: ''Je ziet er goed uit."
Verder zijn natuurlijk niet alle mensen hetzelfde en heeft het natuurlijk maar een beperkte waarde als je er 'leuk' of 'apart' uitziet. Het is allemaal ijdelheid en het najagen van wind volgens Prediker.
Ik denk dat je beter op de non-verbale reacties kunt letten. Dus kijkt men of kijkt men weg. Komt men naar je toe of probeert men je te mijden. Zoekt men contact of juist het omgekeerde. Als je daar op gaat letten en daar wat op getraind raakt, weet je vaak binnen een paar minuten hoe een outfit valt. Ik heb wel gehad dat ik uit de auto stapte en via de reacties van een stel bouwvakkers wist: ''Je ziet er goed uit."
Verder zijn natuurlijk niet alle mensen hetzelfde en heeft het natuurlijk maar een beperkte waarde als je er 'leuk' of 'apart' uitziet. Het is allemaal ijdelheid en het najagen van wind volgens Prediker.
dat is wel zo mik, maar zoals je je ook wel van Amsterdam zult kunnen herinneren, dat ik gewoon mijn ding doe en er niet overdreven op let of men mij ook wel ziet en of ik uit gedrag mijn conclusies kan trekken. Ofschoon in Amsterdam uitzonderlijk veel aandacht voor ons was, zeker met de TV opnamen erbij.mikvanes schreef:Als je daar op gaat letten en daar wat op getraind raakt, weet je vaak binnen een paar minuten hoe een outfit valt.
Het enige dat ik doe, is erop letten, dat als iemand mij probeert te benaderen, hem/haar zo onbevangen mogelijk aan te kijken, eventueel iets te zeggen, om daarmee aan te geven, dat ze me gewoon kunnen aanspreken.
een fervent rokdrager
Ik heb een andere "tactiek". Hoewel het afhangt van waar ik ben neem ik even een locatie waar je in rok veel aandacht krijgt van de kijkers: Het moderne stadshart hier in Zoetermeer waar publiek komt van wat lager sociaal niveau (een gevaarlijke opmerking, ik weet het, tenslotte kom ik er ook).
Op het stadhuisplein vóór de bieb (mijn doel) zijn ovaalvormige banken waarop vaak de jeugd zit. Als ik merk dat ze mekaar aanstoten ga ik er pontificaal bijzitten. Dan komen de vragen en geef ik de juiste antwoorden. Dat wordt merkbaar op prijs gesteld want dan blijven ze niet met vraagtekens zitten. Als ik dezelfde jongens en meiden een maand later toevallig weer tegenkom word ik vriendelijk gegroet.
Als een leukerd vraagt of ik er iets onder aan heb zeg ik altijd: "Voor 5 euro laat ik het zien".
Helaas trapt niemand daar in maar ze lachen er wel om. Dat werkt ook ontwapenend.
Op het stadhuisplein vóór de bieb (mijn doel) zijn ovaalvormige banken waarop vaak de jeugd zit. Als ik merk dat ze mekaar aanstoten ga ik er pontificaal bijzitten. Dan komen de vragen en geef ik de juiste antwoorden. Dat wordt merkbaar op prijs gesteld want dan blijven ze niet met vraagtekens zitten. Als ik dezelfde jongens en meiden een maand later toevallig weer tegenkom word ik vriendelijk gegroet.
Als een leukerd vraagt of ik er iets onder aan heb zeg ik altijd: "Voor 5 euro laat ik het zien".
Helaas trapt niemand daar in maar ze lachen er wel om. Dat werkt ook ontwapenend.
dat is een goed idee Jan,
meestal loop ik gewoon door en houd ik me er verder niet meer mee bezig.
meestal loop ik gewoon door en houd ik me er verder niet meer mee bezig.
een fervent rokdrager
Het hangt er inderdaad van af hoe je eruit ziet, maar volgens mij hangt het ook van je eigen houding af.
Als je onzekerheid uitstraalt trekt je naar mijn mening juist starende blikken en reacties aan.
Met een zelfverzekerde houding heb je volgens mij minder last.
Of je bent er daardoor misschien minder gevoelig voor, dat kan natuurlijk ook...
En ja, natuurlijk kijken veel mensen naar je, je bent tenslotte ook een niet alledaagse verschijning.
Maar persoonlijk vind ik dat niet erg. Of eigenlijk vind ik het stiekem juist wel leuk.
Als je onzekerheid uitstraalt trekt je naar mijn mening juist starende blikken en reacties aan.
Met een zelfverzekerde houding heb je volgens mij minder last.
Of je bent er daardoor misschien minder gevoelig voor, dat kan natuurlijk ook...

En ja, natuurlijk kijken veel mensen naar je, je bent tenslotte ook een niet alledaagse verschijning.
Maar persoonlijk vind ik dat niet erg. Of eigenlijk vind ik het stiekem juist wel leuk.
We don't see things as they are, we see things as we are. (Anaïs Nin)
Moet hier toch even over praten.
Mijn teen juf is niet moeilijk, rok of geen rok.
Zij heeft zo iets van je moet je kleden wat je wil.
Dus ga ik in rok naar haar toe.
Geen probleem.
Maar een vraag: mijn boxershorts zitten niet erg lekker onder een rok, mijn vrouw wil haar broekjes wel lenen, maar dit vind ik maar niets, iemand daar een een oplossing voor?
Een rok is prima maar een kante slip vind ik te vergaan, is er een broekje wat ik er onder kan dragen die wel lekker zit?zonder kant.
Mijn teen juf is niet moeilijk, rok of geen rok.
Zij heeft zo iets van je moet je kleden wat je wil.
Dus ga ik in rok naar haar toe.
Geen probleem.
Maar een vraag: mijn boxershorts zitten niet erg lekker onder een rok, mijn vrouw wil haar broekjes wel lenen, maar dit vind ik maar niets, iemand daar een een oplossing voor?
Een rok is prima maar een kante slip vind ik te vergaan, is er een broekje wat ik er onder kan dragen die wel lekker zit?zonder kant.
-
- Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant
Er bestaan mannenslips, mannnenstrings, en nog vele andere dingen.
Ieder zijn Smaak.
Ieder zijn Smaak.