Vrouwenpost op En Dan Dit

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
willi

Re: Vrouwenpost op En Dan Dit

Bericht door willi »

Tijdens mijn vakantiereizen door Schotland ben ik nog nooit vrouwen in kilt tegengekomen.
De kilt is echt een privilege voor mannen.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
willi

Bericht door willi »

Me
Me
Glenfiddich_Presents_Dressed_150f-1.jpg (63.56 KiB) 6051 keer bekeken
Noem ‘ns 1 goede reden waarom dit niet zou kunnen.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

willi schreef:Noem ‘ns 1 goede reden waarom dit niet zou kunnen.
Ik weet geen reden, want ik vind gewoon dat dit zonder twijfel kan.

Ik moest er wel om :lol: :lol: toen ik dit zag. Knap staaltje fotobewerking. Hoe heb jij dat zo onzichtbaar voor elkaar gekregen met je eigen hoofd er op te plaatsen, en dat topje ?

Als ik zoiets doe, zie ik altijd wel een afscheiding van dat het eigenlijk niet helemaal bij de foto waar ik het op geplaatst heb hoort.
masker

Bericht door masker »

willi schreef:Tijdens mijn vakantiereizen door Schotland ben ik nog nooit vrouwen in kilt tegengekomen.
pardon, dat kan natuurlijk niet als je als man vindt dat je in alle soorten rokken en broeken mag rondlopen om dat te zeggen dat de kilt een privilereg voor mannen is.
Ik heb lekker een Utilikilt puhhhhhhhhh :evil: (ik had eigenlijk een smily met uitgestoken tong willen hebben)
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

masker schreef:
willi schreef:Tijdens mijn vakantiereizen door Schotland ben ik nog nooit vrouwen in kilt tegengekomen.
pardon, dat kan natuurlijk niet als je als man vindt dat je in alle soorten rokken en broeken mag rondlopen om dat te zeggen dat de kilt een privilereg voor mannen is.
Ik heb lekker een Utilikilt puhhhhhhhhh :evil: (ik had eigenlijk een smily met uitgestoken tong willen hebben)
Ik weet dat er mannen en vrouwenkilts bestaan. De dameskilt in Schotland zoals ik dat ooit heb gehoord heeft minder plooien dan de mannenversie. Mijn tante heeft er ooit jaren en jaren geleden eens eentje gekocht. Zij was toen op vakantie daar. Echter pastte die haar niet meer, en toen heeft ze hem aan mij gegeven, toen ze wist dat ik rokken aan het dragen was. Ze zei, hij heeft misschien al te lang in de kast gelegen waardoor hij al verlegen en iets aangestast is door motten. Inderdaad zaten er mottengaten in. Ik heb hem dus maar weg gegooid. Dat was een damesmodel.
Plaats reactie