Fotoshoot Herestraat Groningen

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
willi

Re: Fotoshoot Herestraat Groningen

Bericht door willi »

Beste Mik. Onze reacties zijn natuurlijk bevooroordeeld. Wij zijn immers voorstanders van de man in een rok. Het positieve zit ‘m in jouw bewijsvoering van ons gelijk. Het kan! En hoe!
En Mik, tegen de vrouw zullen we ‘t altijd afleggen. Zij is nu eenmaal enorm bevoorrecht door moeder natuur. (in ónze ogen wellicht?)
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

willi schreef:Beste Mik. Onze reacties zijn natuurlijk bevooroordeeld. Wij zijn immers voorstanders van de man in een rok. Het positieve zit ‘m in jouw bewijsvoering van ons gelijk. Het kan! En hoe!
En Mik, tegen de vrouw zullen we ‘t altijd afleggen. Zij is nu eenmaal enorm bevoorrecht door moeder natuur. (in ónze ogen wellicht?)
Deels klopt dat ook wat Willi zegt, maar ik ben wel zo eerlijk als ik het zelf echt goed vind, dat ik dat ook zeg, en als ik het niets vind, of ik zeg het heel voorzichtig met respect , of ik zeg niets. Nooit keihard, want daar hou ik zelf ook niet van. Ik vond de outfit en het hele plaatje ook fototechnisch heel professioneel.
Viqueen

Bericht door Viqueen »

Ik zie ook nog steeds een man hoor....alleen hou ik niet zo van die termen,ook al ben ik blij met mijn eigen lichaam.Ik zie gewoon een mens,die uitstraalt met dat wat hij aanheeft gelukkig is,en dat is het belangrijkste.Ik vind het ook mooi omdat ik vind dat het moet kunnen.

Willy,dat je de nadruk legt op ' vrouwen zijn mooier ' komt ook omdat wij mannen niets mogen,met kleding en verzorging,of je gewoon mooi maken.

Vaak zijn ze wel mooier,maar er zijn ook genoeg mannen die een [uiterlijk] mooier lichaam hebben dan menig vrouw.Daar heb ik wel genoeg bewijs voor gezien oa. op Wasteland.

Waarom ik liever ' het vrouwlijke ' apprecieer is omdat ik dan beter in mijn gevoel kan leven,jezelf kunnen zijn.We hebben het steeds over uiterlijk,maar voor mij is vrouw-zijn dichter bij je bron staan,de essentie van het Leven zeg maar.

Maar ik ga off topic geloof ik.

In mini rok en panties met laarzen,mijn favoriete outfit...het zal voorlopig dromen blijven voor mij.En dan ook nog gefotografeerd worden,Mik is een geluksvogel 8-)
willi

Bericht door willi »

Viqueen schrijft:
Vaak zijn ze wel mooier,maar er zijn ook genoeg mannen die een [uiterlijk] mooier lichaam hebben dan menig vrouw
Ik voeg dan ook toe (in ónze ogen wellicht) Ook wij mannen zijn bevooroordeeld met ons schoonheidsideaal

,maar voor mij is vrouw-zijn dichter bij je bron staan,de essentie van het Leven zeg maar.
Terecht, misschien wordt de vrouw ook om die reden zo aanbeden.

Mik is een geluksvogel
Mik is geen geluksvogel, hij doet ’t gewoon.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Plaats reactie