individualiteit en anderszijn

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
RokSterNL
Beheerder

Re: individualiteit en anderszijn

Bericht door RokSterNL »

Bedankt Willi, ik begrijp het helemaal. Dus de constatering van het voormalig lid van het forum is bevestigd door jou uitleg. Alhoewel ik stond zojuist bij een buurvrouw aan de deur te wachten, in rok. Er kwam een politiewagen door de straat. De diender achter het stuur begroette mij door zijn hand op te steken. Hij zag dus dat ik een rok aan had. Ja misschien was die dan een uitzondering op de grote massa.
willi

Bericht door willi »

Dat kan best. Er zijn onder de politiemensen wellicht ook rokdragers, er zijn immer ook moordenaars onder hen. Niets menselijks is hen vreemd.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Ja, gemiddeld genomen zijn het wel mensen die niet zo ruimdenkend zijn. Ik weet niet of zij ook rokken dragen. Je weet nooit of iemand een verborgen leven leidt. Ook onder agenten zullen er mannen kunnnen zijn die naar een T&T avond gaan, zonder dat het thuisfront daar van af weet. Toch met name vanwege het beroep wat ze uitoefenen. Van :o als men er eens lucht van mag krijgen dat ik dit prettig vind. :oops:
musa

Bericht door musa »

Wij zijn hier met twee militairen,ook een tak die puur macho gedrag uitstuurt ,maar ik ben zeeeeeeeer ruimdenkend meer dan de gemiddelde militair,ik ben eerst en vooral mens.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Gelukkig beste Musa, zijn er ook nog uitzonderingsgevallen, die zich als mens opstellen. Dat heb jij heel juist verwoord. :D
Plaats reactie