De vreselijke ongelijkheid: vrouwen willen topless lopen
Re: De vreselijke ongelijkheid: vrouwen willen topless lopen
Helemaal gelijk w-sure. Alleen lijkt me zo'n bh niet altijd een pretje. Maar vrouwen die niet al te zwaar geschapen zijn kunnen als de temperatuur hen te gek wordt, volstaan met een kort al dan niet strak topje en een min of meer blote buik. Dat ziet er spannender uit dan topless en in combinatie met een kort luchtig rokje zal het met die opwarming ook wel meevallen.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Zeg jongelui, is het nu ‘ns afgelopen met die insinuerende opmerkingen over ontblote genitaliën en langwerpige spenen.
Foei Masker! Foei Rokster!
De meester.
Foei Masker! Foei Rokster!
De meester.
ja Meester, sorry Meester 

kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Ik heb het niet over langwerpige spenen. Meester leg Uw leerling eens uit waar U het over heeft, want ik begrijp de leerstof niet zo goed. Ik zat meer te denken aan zuurstokken of kaneelstokken.
Anders zal Ik in de hoek gaan staan Meester Willi, maar niet eerder voordat U mij de leerstof heeft uitgelegd.

Anders zal Ik in de hoek gaan staan Meester Willi, maar niet eerder voordat U mij de leerstof heeft uitgelegd.

mijn lachspieren zitten in de kramp........
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Rokster, als je les nu nog niet begrijpt trek ik mijn handen van je af. Eh. . . ?
Nou ja, de meester.
Nou ja, de meester.
Ja hoor Meester, ik begrijp U volkomen, begreep U al, maar wilde het graag uit Uw mond horen. Kijken of U hetzelf wist
Het zgn. naar de bekende weg vragen. 

........ On Topic?
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Oei, dat was de bovenmeester!
maar goed even terugkomend op het topless lopen door vrouwen
volledig topless lopen is alleen weg gelegd voor die vrouwen waarbij de zwaartekracht geen spelbreker is. Veel vrouwen zullen denk ik dan ook kiezen voor een BH of bikini bovendeel om te voorkomen dat bij het lopen de borsten van links naar rechts zwaaien.
Ik denk dan ook dat het volledig topless lopen niet echt van toepassing is, maar eerder wordt het geaccepteerd als je als vrouw bij overmatige hitte in BH loopt. Omdat in een aantal landen het lopen in bikini wordt geaccepteerd gaat het er om waar de grens zit tussen bikini en bh, voor zo ver die grens er al is.
edit: schiet me ook nog te binnen dat veel vrouwenborsten al jaren ingepakt zitten in badkleding, bh etc. en dus al jaren geen zon hebben gezien. Bij topless rondlopen moet er dan ook wel een factor 50 of meer op om te voorkomen dat je na de eerste zonnige dag nog minstens 3 dagen topless moet doorlopen omdat het zo verbrand is.

volledig topless lopen is alleen weg gelegd voor die vrouwen waarbij de zwaartekracht geen spelbreker is. Veel vrouwen zullen denk ik dan ook kiezen voor een BH of bikini bovendeel om te voorkomen dat bij het lopen de borsten van links naar rechts zwaaien.
Ik denk dan ook dat het volledig topless lopen niet echt van toepassing is, maar eerder wordt het geaccepteerd als je als vrouw bij overmatige hitte in BH loopt. Omdat in een aantal landen het lopen in bikini wordt geaccepteerd gaat het er om waar de grens zit tussen bikini en bh, voor zo ver die grens er al is.
edit: schiet me ook nog te binnen dat veel vrouwenborsten al jaren ingepakt zitten in badkleding, bh etc. en dus al jaren geen zon hebben gezien. Bij topless rondlopen moet er dan ook wel een factor 50 of meer op om te voorkomen dat je na de eerste zonnige dag nog minstens 3 dagen topless moet doorlopen omdat het zo verbrand is.