(Oproep) Opnamen RTV Noord Holland

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
willi

Re: (Oproep) Opnamen RTV Noord Holland

Bericht door willi »

Ik kan het filmpje dus weer niet afdraaien op de mac.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Dat is nu heel erg jammer, Willi. Het is een zeer integere opname geworden. Die geen afbreuk doet aan de rok voor de man, wederom in tegenstelling tot de opname van RTV West.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Had de link van het programma Zulks Dus naar een aantal mensen uit mijn bekendenkring gestuurd. Zo ook naar de slager. Vandaag kwam ik bij hem, en toen hij mij hielp zei hij direkt dat hij het een heel leuk filmpje vond van RTV Noord Holland. Dus ook dat is positief ontvangen.
w-sure

Bericht door w-sure »

Peet, mijn complimenten over dit filmpje, ook heel erg leuk gedaan.

Hier hoor je inderdaad niet echt negatieve geluiden, maar de insteek van dit item was ook anders dan bij tv west. bij tv west ging het er juist om wat anderen er van vonden dat er mannen waren die een rok dragen, hier ging het vooral om jou. Het programma zuks gaat ook over mensen, ik heb begrepen dat het een beetje op man bijt hond gebaseerd is. daarin tonen ze ook vaak portretten van mensen en van wat hen bezighoudt.

ik vond inderdaad ook het stukje over de kleding die je op de crematie van je ouders droeg erg mooi. fijn dat ze je zo steunden, daar mag je met recht trots op zijn, en zij op jou. ze zouden ook helemaal achter deze filmpjes hebben gestaan denk ik.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Bedankt w-sure voor je warme reactie.

Ja bij West was het inderdaad alleen om de voor en tegenstanders op te zoeken. Waarvan gelukkig de voorstanders in de meerderheid waren, bij de opnamen tenminste.

Zulks Dus heeft wel iets weg van Man bijt hond, alleen daar loop je volgens mij toch nog iets meer het risico, dat je als een apart iemand wordt neergezet. Ik heb ook eerst tijdens het telefonisch gesprk bij de man van de redactie wel uitdrukkelijk geïnformeerd of het niet op Man bijt hond lijkt. Nee zei hij, absoluut niet. Alleen om mensen die iets bijzonders doen. Nou ze hebben het echt met recht mooi gedaan. Ik heb vanochtend nog even de man gebeld, om hem te complimenteren. Dat werd zeer gewaardeerd. Hij zei ook het is juist ook de bedoeling van ons geweest, niet om jou als een raar persoon neer te zetten, maar als een man die het prettig vind vanuit comfort om ook een rok aan te kunnen trekken. Ik heb tegen hem gezegd, mochten ze nog eens iets in die richting doen, dat ik mij dan aanbevolen hou.
Jos

Bericht door Jos »

met dit soort filmpjes zijn we inderdaad op de goede weg naar meer bekendheid en acceptatie. Het zag er heel goed uit :)
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Hartstikke mooi Jos. Dat is natuurlijk ook de bedoeling, dat het de acceptatie en bekendheid van de rok voor de man ten goede komt.
Plaats reactie