witte sokken en uggs

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Jos

witte sokken en uggs

Bericht door Jos »

afgelopen dinsdag stond in de Metro een leuk artikeltje: wij de witte sokken, jullie de uggs.
Hieronder het artikel en de link.
witte sokken en uggs.jpg
http://www.metronieuws.nl/columns/wij-d ... Spx1XOIZ6/
een fervent rokdrager
RokSterNL
Beheerder

Re: witte sokken en uggs

Bericht door RokSterNL »

Grappig Jos. Maar ik heb wel uggs voor de winter, en die ga ik toch echt lekker dragen onder een rok als het koud is. Ugge ugge ugge. :D
willi

Bericht door willi »

Ik moest even diep nadenken: Uggs, wat zijn dat ook alweer.
Oja, die afschuwelijke voet-en-onderbeen+bont-omhulsels in een vage kleur gelig bruin, als ik ’t wel heb. Toch?
Ach, er is natuurlijk niets mis met die dingen; ze zitten ongetwijfeld lekker warm en lopen vast heerlijk. . . . Maar ze zijn zo lelijk! Zelfs lelijker dan witte sokken in sandalen. Je moet als man toch ‘helemaal onderaan de trap zitten’ als je die dingen óók wilt dragen.

Misschien hebben we tochtans een té hoge pet op van vrouwenkleding.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Pas op hoor willi, want ik kan heel hard rennen op mijn uggs, zonder te lopen ugge. :lol:
Bijlagen
RokSterNL met Canterbury Sheepskin uggs.351.JPG
jan

Bericht door jan »

Ik heb ook UGGs. En witte sokken heb ik ook nog wel. Moet ik me daarvoor schamen? Het was heerlijk in de strenge winter!!
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

jan reijman schreef:Ik heb ook UGGs. En witte sokken heb ik ook nog wel. Moet ik me daarvoor schamen? Het was heerlijk in de strenge winter!!
Gewoon lekker dragen Jan, al is iets uit de mode. Het gaat om de functionaliteit en dat je warme voeten hebt.

We zijn uiteindelijk geen modefreaks die ieder jaar weer een andere outfit moeten aanschaffen om bij te blijven en niet uit de maat te vallen. We denken altijd dat alle vrouwen ieder jaargetijde weer een nieuwe garderobe kopen. Die heb je Dan krijg je eigenlijk hetzelfde als kinderen op de Lagere en Middelbare School die vroeger Nike sportschoenen moesten hebben. Had je Adidas dan was je een sukkel of hoorde je er niet bij. Gelukkig ten tijde van mijn Lagere en Middelbare Schoolperiode speelde dat nog niet. Daarnaast moet je er ook nog het geld voor hebben om mee te kunnen doen met die gekte. Ik denk dat er echt wel ouders gevoelig voor waren, om hun kroost niet met pesterij en treitercampagne op te willen zadelen, dan maar in Godsnaam die Nike sportschoenen kochten.
willi

Bericht door willi »

Ach, er is natuurlijk niets mis met die dingen; ze zitten ongetwijfeld lekker warm en lopen vast heerlijk.

Dit was toch mijn eerste oordeel en dat is uiteindelijk het belangrijkst. Niet de mode.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Ja of ze er nu modieus uit zien of niet. Ik vind ze zelf lekker zitten, en echt nog niet zo gek. Het lijkt net alsof je op berenvoeten loopt. :D
jan

Bericht door jan »

Mijn kledingkeuze is altijd gestoeld op comfortabel en functioneel. Bij goed weer draag ik eigenlijk alleen maar rokken omdat ik nu eenmaal een hekel heb aan broeken. Rokken zijn heerlijk, zeker met het lekkere weer wat we gisteren hadden. Maar met winterse omstandigheden blijven de rokken werkeloos in de kast en gaan de broeken en Uggs aan.
Vanwege het erger worden van de artrose in de knieën heb ik zelfs al een mannenmaillot (nou ja, eigenlijk een dikke mannenpanty) besteld! Dat is zeer tegen mijn principe maar als het helpt tegen de pijn dan is dat mooi meegenomen en als het bevalt bestel ik er nog meer.
Overigens zal ik zo'n ding nooit dragen onder een rok. Uggs evenmin.
RokSterNL
Beheerder

Bericht door RokSterNL »

Toch heb ik bij de dames ook vaak gezien dat ze ze onder een rok dragen, maar ook met een broek. Meestal hebben ze de pijpen er in. Met de omgeslagen rand zodat je het bont ziet, of zonder de omslag.

Als jij er baat bij hebt bij de mannenpanty/maillot moet je dat zeker doen, als het je klachten verzacht.
Plaats reactie