Geen taille voor de man
Re: Geen taille voor de man
Rokwens, je hebt gelijk, maar helaas loopt 't nu eenmaal zo. Iemand reageert met een bericht dat wat afwijkt van het onderwerp en krijgt daar dan weer een reactie op die nog meer afwijkt, of waar de eerste het niet mee eens is en voor je 't weet verzand je in een oeverloos geouwehoer over en weer.
Daar moet je inderdaad niet onvoorbereid op invallen.
Daar moet je inderdaad niet onvoorbereid op invallen.
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Hallo Willi,
ik ben indertijd (40 jaar geleden) ook op die manier begonnen. De taille is voor mannen vaak een probleem omdat ze die niet hebben. Als je die wel hebt, is het dus prachtig die te accentueren. Maak je vrouwen jaloers mee. Het mooiste is een paar lange benen met een wespentaille. Moet je soms wel wat moeite voor doen.
Blote benen onder een rok zijn prima. Het probleem is alleen dat je ze moet scheren of je loopt erbij alsof je zo uit het oerwoud komt, verder moeten ze de goeie kleur hebben en tenslotte moeten ze egaal en zonder beschadigingen zijn. Dat is allemaal nog niet zo gemakkelijk. Vooral bij het scheren gaat nog wel eens iets mis en zo'n snee blijf je soms tijden zien. Een andere keer knal je ergens tegenaan en heb je een serie blauwe plekken. Dus gewoon eens doen.
Mik
ik ben indertijd (40 jaar geleden) ook op die manier begonnen. De taille is voor mannen vaak een probleem omdat ze die niet hebben. Als je die wel hebt, is het dus prachtig die te accentueren. Maak je vrouwen jaloers mee. Het mooiste is een paar lange benen met een wespentaille. Moet je soms wel wat moeite voor doen.
Blote benen onder een rok zijn prima. Het probleem is alleen dat je ze moet scheren of je loopt erbij alsof je zo uit het oerwoud komt, verder moeten ze de goeie kleur hebben en tenslotte moeten ze egaal en zonder beschadigingen zijn. Dat is allemaal nog niet zo gemakkelijk. Vooral bij het scheren gaat nog wel eens iets mis en zo'n snee blijf je soms tijden zien. Een andere keer knal je ergens tegenaan en heb je een serie blauwe plekken. Dus gewoon eens doen.
Mik
Klopt helemaal wat je zegt. Ik scheer ook iedere week mijn benen, want van die harige stelten onder een rok, vind ik persoonlijk geen gezicht. Ook daar kunnnen de meningen over verschillen.mikvanes schreef:Dat is allemaal nog niet zo gemakkelijk. Vooral bij het scheren gaat nog wel eens iets mis en zo'n snee blijf je soms tijden zien. Een andere keer knal je ergens tegenaan en heb je een serie blauwe plekken. Dus gewoon eens doen.
Mik
Vooral als je een nieuw scheermesje hebt genomen, gebeurt het nog weleens een enkele keer dat je even een kleine onopmerkzame beweging maakt met je scheerapparaatje, en je voelt het nog niet eens altijd, maar ziet daarna een kleine schrammetje met een kleine beetje bloed tevoorschijn komen. Ja, en wat Mik ook al zegt, die kunnen een lange tijd zichtbaar blijven. Sinds een aantal jaren heb je ook van die scheerapparaatjes voor vrouwen. Een buurvrouw van mij had het er over dat ze het vervelend vond als ze haar benen geschoren had, dat ze af en toe wel eens zich een beetje gesneden had, en niet wist hoe ze dat kon stoppen als het bloedde. Ik heb haar toen zo'n bloedstelpende stift aanbevolen. En nu is zij dus ook van dat probleem af. Alleen ben je dan nog niet van die beschadiging verlost.
Inderdaad, voor een taille moet je wel wat doen . . . en voor overhebben.
De man die jij schetst is vermoedelijk vrij zeldzaam. Bovendien heb ik te verstaan gekregen dat veel vrouwen een dergelijk lichaam niet ‘mannelijk’ vinden. (wat dat dan ook zijn moge)
En ja, die blote benen; daar gaan mannen niet zorgvuldig genoeg mee om denk ik. Mijn echtgenote schiet direct in de stress als er iets met haar benen gebeurd. (onmiddellijk een broek aan!)
De man die jij schetst is vermoedelijk vrij zeldzaam. Bovendien heb ik te verstaan gekregen dat veel vrouwen een dergelijk lichaam niet ‘mannelijk’ vinden. (wat dat dan ook zijn moge)
En ja, die blote benen; daar gaan mannen niet zorgvuldig genoeg mee om denk ik. Mijn echtgenote schiet direct in de stress als er iets met haar benen gebeurd. (onmiddellijk een broek aan!)
Mogen we niet meer in eerste plaats gewoon mens zijn, man of vrouw. Schoonheidsfoutjes horen er gewoon bij, of je nu man of vrouw bent.willi schreef:Mijn echtgenote schiet direct in de stress als er iets met haar benen gebeurd
Als ik naar mijzelf kijk, zie ik op mijn rechterenkel een snee van ca. 10 cm van een operatie aan mijn achillespees in 1993.
Tengevolge hiervan is mijn rechterkuit altijd dunner gebleven als mijn linker; kijk maar eens goed naar mijn foto. Mij stoort het niet.
een fervent rokdrager
Ik denk dat Mikvanes slechts bedoelt dat je, als je er net zoals vrouwen dat willen, er perfect uit wilt zien, je daarop moet letten. Meer niet!
De kleine (menings)verschillen die af en toe optreden worden veroorzaakt door het verschil in uitgangspunt of doelstelling van onderscheidene leden.
Mik wil en kan zich nu eenmaal meer veroorloven dan de meesten van ons. Dat geld in zekere mate ook voor mij en wellicht voor Rokster en Viqueen.
Voor deze mensen houdt het niet op bij die rok; zij vinden dat er meer moet kunnen, maar daarmee stel je dan ook hogere eisen aan de verzorging van het lichaam, in casu de benen.
Maar het hoeft niet!
Dat is ook zo, ik kan mij meer permiteren, en wil dat ook. Ik ook verder dan alleen maar de rok. Zo heeft ieder lid hier zijn eigen niveau, tot wat voor hem nog als rokdragende man kan. Voor mij is een rok wat dat betreft wel het beginpunt, maar zeker niet het uitgangspunt en meer niet. Nee, ik wil meer. Dat heeft willi goed gezien.willi schreef:Natuurlijk mag je gewoon mens zijn. Dat móet je zelfs.
Ik denk dat Mikvanes slechts bedoelt dat je, als je er net zoals vrouwen dat willen, er perfect uit wilt zien, je daarop moet letten. Meer niet!
De kleine (menings)verschillen die af en toe optreden worden veroorzaakt door het verschil in uitgangspunt of doelstelling van onderscheidene leden.
Mik wil en kan zich nu eenmaal meer veroorloven dan de meesten van ons. Dat geld in zekere mate ook voor mij en wellicht voor Rokster en Viqueen.
Voor deze mensen houdt het niet op bij die rok; zij vinden dat er meer moet kunnen, maar daarmee stel je dan ook hogere eisen aan de verzorging van het lichaam, in casu de benen.
Maar het hoeft niet!
Niets is goed of fout. Alles wat wij hier willen is okay.
Over dat scheren,ik haal juist de huid open als ik niet op tijd het mesje verwissel.Als ze nieuw zijn,zijn ze scherper en haal ik de huid minder gauw open.
En dat doen we uiteraard met de Brown Body cruzer,ideaalvoor je hele lichaam,snel en makkelijk.En die Fusion mesjes houden het langer vol dan die op een handmesje,snap dat verder ook niet
Scheren doe ik niet alleen voor het uiterlijk,het houd mij ook dichter bij mijn gevoel,de aanrakingen op de huid zijn veel intenser,dan als de partner,of anderszins eerst door een laag haar heen moet.
En kleding,vooral leggings voelen aan als een streling op de huid als ze glad zijn.
En dat doen we uiteraard met de Brown Body cruzer,ideaalvoor je hele lichaam,snel en makkelijk.En die Fusion mesjes houden het langer vol dan die op een handmesje,snap dat verder ook niet

Scheren doe ik niet alleen voor het uiterlijk,het houd mij ook dichter bij mijn gevoel,de aanrakingen op de huid zijn veel intenser,dan als de partner,of anderszins eerst door een laag haar heen moet.
En kleding,vooral leggings voelen aan als een streling op de huid als ze glad zijn.
Ik vind het scheren met een scheermesje en zeep met kwast bij mij het beste resultaat opleveren. Heb ooit eens een tijd met zo'n lady shave en een gewoon heren electrisch scheerapparaat geschoren maar dat leverde al veel sneller weer dat ik weer moest scheren binnen een week tijd. Ik heb toch al wat mijn gevoel betreft zo'n hekel aan die haargroei. Daarom moet het bij mij dan ook zo perfect mogelijk en glad zijn. Ook dit vanwege mijn gevoel. Ik denk dat ik met Viqueen bijna op 1 lijn zit. Ik vind het niet bij mijn persoon en persoonlijke belevingsgevoel horen, dus er af met die haren.Viqueen schreef:Over dat scheren,ik haal juist de huid open als ik niet op tijd het mesje verwissel.Als ze nieuw zijn,zijn ze scherper en haal ik de huid minder gauw open.
En dat doen we uiteraard met de Brown Body cruzer,ideaalvoor je hele lichaam,snel en makkelijk.En die Fusion mesjes houden het langer vol dan die op een handmesje,snap dat verder ook niet![]()

Maar die Brown B-cruzer werkt volgens hetzelfde prinicipe Rokster.Een fusionmesje,met scheerschuim...alleen dan op een elektrisch apparaat.
Verder sluit ik me bij je aan vanzelfsprekend
Verder sluit ik me bij je aan vanzelfsprekend