Ik denk het ook...en vooral de westerse mens zal er te bang voor zijn...heb na 3 weken nog geen enkele reactie mogen ontvangen van de media die ik heb gemaild...totale desinteresse en angst voor gevoelens,vooral het mannelijk geslacht.rokwens schreef:Dat is toch wel merkwaardig. Ik kan niet geloven dat het hen ontgaat. Het lijkt meer op verzwijgen wegens vooroordelen.
Ik merk dat bij catwalk-defilés op TV ; als er een man in rok bij is komt hij zelfs niet in beeld. Je vind het dan achteraf wél in de roddelpers.
H&M mannenrok
Re: Verder op te volgen !!!
Even van het Franse forum geplukt :
Non , tu n'auras pas attendre 2056 pour la voir au Canada ,sur Metronews de Toronto hier ;
The evolution of man continues on the runway as the man-skirt is officially introduced into the mainstream fashion lexicon as part of H&M’s 2010 spring collection for men
"H&M’s men “skort,” left ($59.95), hits stores mid-March. (It will be available at the Eaton Centre location)."
Si cette jupe arrive a Toronto , elle arrivera bien aussi au Quebec ,je pense
Non , tu n'auras pas attendre 2056 pour la voir au Canada ,sur Metronews de Toronto hier ;
The evolution of man continues on the runway as the man-skirt is officially introduced into the mainstream fashion lexicon as part of H&M’s 2010 spring collection for men
"H&M’s men “skort,” left ($59.95), hits stores mid-March. (It will be available at the Eaton Centre location)."
Si cette jupe arrive a Toronto , elle arrivera bien aussi au Quebec ,je pense
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Andere sites welke ik tegen gekomen ben zijn voornamelijk Belkgische sites en daar word vaak gesproken dat de rokken binnen 6 weken te koop zouden zijn. Dit zijn berichten die eind november / begin december geplaatst zijn. Dus vanaf half januari?
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
beheerder & webmaster
Nog weer een foto ontdekt van de H&M rok:
Wiha,
beheerder & webmaster
beheerder & webmaster
Goed gevonden Wiha, dat geeft wel een heel ander beeld dan de andere foto. De bermuda komt blijkbaar veel meer eronderuit. Dat vind ik persoonlijk niet zo mooi maar het is wellicht een goede tussenstap voor velen. In deze outfit kan men van huis uit vertrekken en nadien , als het even kan, de bermuda weg laten.
Na eeuwen is de ROK VOOR MANNEN helaas in onbruik geraakt in onze cultuur maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit zo moet blijven. Het is ons volste recht om dit kledingstuk terug in te voeren als aanvulling bij de pantalon.
Ik vind deze rok terug op de officiële website van H&M. Is die dan ook in alle winkels te verkrijgen? Dus ook Brugge?
Groet
Jo
Groet
Jo
Ik begrijp de relevantie van de bermuda niet.rokwens schreef:Goed gevonden Wiha, dat geeft wel een heel ander beeld dan de andere foto. De bermuda komt blijkbaar veel meer eronderuit. Dat vind ik persoonlijk niet zo mooi maar het is wellicht een goede tussenstap voor velen. In deze outfit kan men van huis uit vertrekken en nadien , als het even kan, de bermuda weg laten.
Bij de H&M rok krijg je standaard een bermuda kado.
Persoonlijk vindt ik zo'n bermuda wel handig voor op de fiets, hoef je je gelijk niet zo te schamen als je rok omhoog waait.
Persoonlijk vindt ik zo'n bermuda wel handig voor op de fiets, hoef je je gelijk niet zo te schamen als je rok omhoog waait.
kleding moet je beschermen tegen de elementen, hoe het er uit ziet is je eigen zaak
Is dat ‘t nu helemaal, een vaag iets genaamd kilt, met een korte broek eronder?!
Tjonge jonge, ik val van m’n stoel! Die H&M toch!
Volgens mij heeft dit absoluut geen zin.
Mannen die een rok ‘willen’ dragen kunnen bij de ‘dames’ wel wat beters/mooiers vinden en mannen die dat beslist ‘niet’ willen (de schijters) trekken dit ook niet aan. Begrijpelijk, want dit is de meest lullige outfit die ik in lange tijd heb gezien. Het heeft alles van een fout compromis.
Als je niet durft, doe het dan niet!
Tjonge jonge, ik val van m’n stoel! Die H&M toch!
Volgens mij heeft dit absoluut geen zin.
Mannen die een rok ‘willen’ dragen kunnen bij de ‘dames’ wel wat beters/mooiers vinden en mannen die dat beslist ‘niet’ willen (de schijters) trekken dit ook niet aan. Begrijpelijk, want dit is de meest lullige outfit die ik in lange tijd heb gezien. Het heeft alles van een fout compromis.
Als je niet durft, doe het dan niet!
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Ik vond die andere foto's ook mooier...bovenstaande vind ik ook niet echt mooi,de combinatie klopt niet naar mijn mening.
Maar goed,H en M kan weer rustig gaan slapen,ze hebben ' het toch geprobeerd ' ?
Maar goed,H en M kan weer rustig gaan slapen,ze hebben ' het toch geprobeerd ' ?