Weer eens een uitstapje gemaakt

Ervaringen met rok dragen in het openbaar
Viqueen

Re: Weer eens een uitstapje gemaakt

Bericht door Viqueen »

Ik heb ze wel gezien op wehkamp,maar heb ze verward met een [dames]skinny jeans,en die had ik al eens gepast.Maar dan komt de verschillen in lichaamsbouw naar voren,die zaten mij niet lekker.

Heb toen uit frustratie maar een [heren] skinny gekocht,maar maakt niet uit.Kan altijd nog een jeanslegging kopen....de frustratie bij mij is dan alleen van ' waarom mag een vrouw wel in een legging,of een glimmende tregging lopen,en moet ik weer als man een stap terug doen?' Maar als stap naar buiten is het wel een goede oplossing,al heb ik wel meerdere leggings en 2 glimmende en daar ga ik sowieso met de tijd naar buiten,omdat ik ze mooier vind.

Ik draag ze ook altijd met een lange tuniek,of pullover staat erg mooi vind ik.

Bedankt voor de tip,want ik had er verder niet bij stilgestaan bij die jeanslegging 8-)
Wiha
Site Admin
Contacteer:

Re: Weer eens een uitstapje gemaakt

Bericht door Wiha »

Gaat vanzelf, weet ik, maar we wijken wel al weer een aantal berichtjes af van het eigenlijke onderwerp. Grag weer on-topic graag :)

Als je verder over leggings wil heben, dan grag bij het onderdel panty's. IS het mest toepasselijk denk ik. Als je soms laarzen aan hebt kun je soms niet eens zien of het een legging of panty is.

Willi heb je nog een foto van die outfit die je toen droeg (je eerste berichtje... van dit topic)
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Plaats reactie