Op 29 januari heb ik voor het laatst in rok gelopen tijdens mijn dagtocht naar Paleis Soestdijk. Nadien waren zoals bekend er de nodige problemen rond mijn rokdragen in mijn buurt.
Gelukkig heb ik het deze week weer met vol enthousiasme opgepakt, en het gaat weer als vanouds.
Tjakka ! Dit wilde ik wel even kwijt.
Ben weer helemaal terug in topvorm
Re: Ben weer helemaal terug in topvorm
heel mooi ,"keep on the good spirit",
laten we hopen dat je geen last meer hebt van die pubers.
of in het hellemonds(loate we houpe dé de ginne lâst mir het van die jong)
gr jptje
laten we hopen dat je geen last meer hebt van die pubers.
of in het hellemonds(loate we houpe dé de ginne lâst mir het van die jong)
gr jptje
Het leven is heel simpel, maar we dringen er op aan om het gecompliceerd te maken.
Confucius
Confucius
Bent met je eens JP.
Rokster, hou het maar bij rokken.
Dat doet je goed.
Rokster, hou het maar bij rokken.
Dat doet je goed.
Dus heren draag u rok in trots, laat Nederland zien de MANNENROK is er, en blijft.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
Als vrouwen het kunnen, moeten wij het ook mogelijk kunnen maken.
Hardstikke mooi om te horen RoksterNL. Hou vol zo en inderdaad, laat die vervelende jongens nu even bij je weg blijven.
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Als je naar de twee datums in het bericht kijkt, zie je dat dat ´gesodemieter´ toch wel een behoorlijke invloed heeft gehad. Verstandig om even kalm aan te doen, lijkt me. Maar je ziet nu ook wat het lopen in rok lastig maakt. Het geeft extra kans op gedoe. Als je het dus wilt volhouden, moet daar op de lange duur wel iets positiefs tegenover staan anders hou je het niet vol.
Wat ik zelf merk is dat de reacties van sommige vrouwen, maar tegenwoordig soms ook wel mannen, heel hartverwarmend en leuk kunnen zijn, als je er leuk en verzorgd uitziet. Zonder die reacties was ik er lang geleden al mee opgehouden.
Groetjes,
Mik
Wat ik zelf merk is dat de reacties van sommige vrouwen, maar tegenwoordig soms ook wel mannen, heel hartverwarmend en leuk kunnen zijn, als je er leuk en verzorgd uitziet. Zonder die reacties was ik er lang geleden al mee opgehouden.
Groetjes,
Mik
Groot gelijk Mik, maar is dat niet om tandenknarsend rancuneus van te worden.
Gelukkig heeft een 'beroemd' filosoof eens gezegd: "De meerderheid heeft altijd ongelijk".
Gelukkig heeft een 'beroemd' filosoof eens gezegd: "De meerderheid heeft altijd ongelijk".
Het gaat de goede kant op met de rok voor mannen.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
Nu nog de starre dresscodebedenkers achter de 'broek' zitten.
-
- Locatie: Tielt-Winge tussen Leuven, Diest, Aarschot, Tienen - Vlaams-Brabant
De meerderheid loopt vooral mee, slaafs volgend.