outfit van de dag
Re: outfit van de dag
Dank je Rik voor jouw reactie en daar heb je zeker gelijk in. Groetjes Frank
Als de zon maar schijnt.
Maar de zwart-witte is zwieriger. Ik vind dat persoonlijk prettiger om te dragen.
Hallo Ellen, de zwart witte draagt heerlijk maar ook die zwarte is zeer comfortabel door dat hij recht naar beneden is geeft hij voldoende beenruimte. Ik zal later deze week wat mooiere foto's maken groetjes Frank
Als de zon maar schijnt.
Dat is de essentie, draag waar je jezelf het best in voelt. Beide rokken zien er hoe dan ook erg mooi uit!
Thuiswerk outfit van de dag
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Je ziet er zo als altijd top uit Alex. En wat een prachtige schoenen!
Als de zon maar schijnt.
Thanks! En wat die schoenen betreft: ze zijn niet alleen prachtig maar lopen ook nog eens helemaal prima!
Hopelijk gaan meer mensen weer outfits tonen.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
En nu met betere foto´s en de vraag shirt over de rok laten hangen of in de rok stoppen?
Als de zon maar schijnt.
Ik vindt over de rok mooier staan bij deze setjes