Ervaring met specifiek mannenrokken?
Ervaring met specifiek mannenrokken?
Ik draag alleen vrouwenrokken. Maar wie draag specefieke mannenrokken en wat is het voordeel? Ik geloof niet dat die een extra ruimte hebben voor de penis in ieder geval, een soort uitsteeksel als bij een broek?
Re: Ervaring met specifiek mannenrokken?
Het maak mij niet uit wat voor rok het is de meeste rokken zijn in mijn optiek universeel, eigenlijk hou ik mijn er niet zo mee bezig als ik maar rokken kan dragen (het liefst kort) om dat het niet alleen praktisch zit maar boven al lekker zit.
Ik draag gewoon vrouwenrokken, keuze te over en heel groot aanbod in de kringwinkel voor 5 tot 7,5 euro. Specifieke "mannenrokken" lijken op een kilt en dat vind ik niet mooi tenzij dan een échte tartan voor de schotten die tot een clan behoren.
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
gladiator rok?
Maar zit er nog een soort verschil in pasvorm, of is het meer zoiets als roze "is" voor meisjes. Blauw voor jongens. (wat ooit precies andersom was)
Mischien hebben mannenrokken grotere zakken, als er al zakken inzitten, of net zo klein als vrouwenrokken?
Bijna alles wel beter dan de tafelkleden van deze 3FM DJs.:

Maar zit er nog een soort verschil in pasvorm, of is het meer zoiets als roze "is" voor meisjes. Blauw voor jongens. (wat ooit precies andersom was)
Mischien hebben mannenrokken grotere zakken, als er al zakken inzitten, of net zo klein als vrouwenrokken?

Ik draag zowel rokken, jurken en kilts. Qua ruimte voor een specifiek lichaamsdeel is de vorm van de rok wel belang, maar dat heeft meer te maken met roklengte en snit.
Zakken in jeansrokken zijn vaak klein.
Als ze in andere rokken zitten, zitten ze er bewust in om er wat in te kunnen stoppen. In kilts vind je ze normaal niet, tenzij je een "workerkilt" koopt. Dus daar hief je het ook niet voor te doen.
Zakken in jeansrokken zijn vaak klein.
Als ze in andere rokken zitten, zitten ze er bewust in om er wat in te kunnen stoppen. In kilts vind je ze normaal niet, tenzij je een "workerkilt" koopt. Dus daar hief je het ook niet voor te doen.
Ik vind die wel mooi die rokken... Ja smaken verschillen... Groetenjonathan7 schreef: ↑04 okt 2025 17:58 gladiator rok?
![]()
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Ja Rik en die echte kilts zijn ook enorm duur.. Ik heb daar ooit eens naar geïnformeerd.. Da's een seríeus gat in het budget.. Was in de honderden euro's..Dus niet te doen eigenlijk.. Nee een gewone rok wat men vrouwenrok noemt is uitstekend voor mij of een jurk is ook goed, voor mij... Heel makkelijk te dragen, héél makkelijk aan te trekken.. Da's het beste aan een jurk, je trekt hem over je hoofd en voila , je bent gekleed... Ik vind dat makkelijk...
Groeten
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Hoi mannen
Ik draag het liefst spijker rokken. En in de zomer als het warm weer is graag een zomerjurkje van dun stof wat soepel is en fijn aanvoelt en dan niets er onder aan.
Ik draag het liefst spijker rokken. En in de zomer als het warm weer is graag een zomerjurkje van dun stof wat soepel is en fijn aanvoelt en dan niets er onder aan.
Die echte kilts zijn ook enorm duur hé Rik.. Ik heb daar ook ooit eens naar gekeken op internet.. Niet te doen.. Groeten..
https://skirtcraft.com Is waar ik mijn eerste rokken kocht. Het was toendertijd net na de crowdfunding in 2015 dat ik daar rokken bestelde. Ik heb en draag de 4 unaligned rokken nog steeds met veel plezier.
Na al die tijd zijn ze nog steeds niet kapot gegaan. Dus de prijs valt wel mee als je er erg lang mee kan doen.
Grote zakken waar je als man erg blij van wordt.
In 2018 heb ik mijn vrouw het heugelijke nieuws verteld dat ik transvrouw was.
Na al die tijd zijn ze nog steeds niet kapot gegaan. Dus de prijs valt wel mee als je er erg lang mee kan doen.
Grote zakken waar je als man erg blij van wordt.
In 2018 heb ik mijn vrouw het heugelijke nieuws verteld dat ik transvrouw was.