Een nummer over: A Man in a skirt op Spotify

Heb je ergens in de krant, op tv of op internet iets gezien over de mannenrok en wil je het met ons delen? Hier is je berichtje op de juiste plaats.
Plaats reactie
Wiha
Site Admin
Contacteer:

Een nummer over: A Man in a skirt op Spotify

Bericht door Wiha »

Hallo allemaal!

Ik wilde graag iets met jullie delen dat ik heb gemaakt. Ik heb altijd het gevoel gehad dat we een geweldig, opbeurend nummer nodig hadden dat onze stijl viert. Dus heb ik "A Man in a Skirt" geschreven, een krachtig melodieus pop-rock anthem.

Het gaat erom dat je jezelf bent, je vrij voelt en je look omarmt zonder je zorgen te maken over wat anderen denken.

Laat me weten wat je ervan vindt! 🤘
🎵 https://open.spotify.com/track/62cHrIEC ... AzvUtFTXiA

Man in a skirt 1_1 (1).png
Wiha,
beheerder & webmaster
http://www.rokvoormannen.nl
Rik

Re: Een nummer over: A Man in a skirt op Spotify

Bericht door Rik »

Heerlijk nummer in countrypop zoals ik het graag hoor.
De tekst gaat me nogal snel dus ik zal meerdere keren moeten luisteren op grotere speakers.
Fijne graphics er bij (ben jij dat?) Walking in the street with a powerfull stride.
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
Wiha
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Wiha »

Dank je. De tekst komt er binnenkort ook bij in Spotify. Hopelijk dit weekend. Zit nu in het buitenland voor werk.
Wiha,
beheerder & webmaster
Wiha
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Wiha »

Eindelijk de tijd gehad om de lyrics te regelen. Met enkele dagen kun je deze er bij zien op Spotify.

Jammer trouwens dat er maar zo weinig reacties zijn gekomen. Dacht dat dit wel leuk was. Bijvoorbeeld als je subtiel het onderwerp ter sprake wil brengen kun je dit liedje aan je playlist toevoegen en zodra die komt het onderwerp aankaarten bijvoorbeeld
Wiha,
beheerder & webmaster
Rik

Bericht door Rik »

Wiha schreef: 10 mar 2026 16:15 Eindelijk de tijd gehad om de lyrics te regelen. Met enkele dagen kun je deze er bij zien op Spotify.

Jammer trouwens dat er maar zo weinig reacties zijn gekomen. Dacht dat dit wel leuk was. Bijvoorbeeld als je subtiel het onderwerp ter sprake wil brengen kun je dit liedje aan je playlist toevoegen en zodra die komt het onderwerp aankaarten bijvoorbeeld
Heel erg jammer dat er zo weinig reacties komen.... :(
Dagelijks in rok, in de openbaarheid, boodschappen, dokter of tandarts, de autodealer, kortom, bij iedere gelegenheid, zelden nog broeken tenzij in de winter. Vrouwen lopen vaakst in broeken dus mogen mannen rokken dragen.
ellen

Bericht door ellen »

Rik schreef: 10 mar 2026 19:37 Heel erg jammer dat er zo weinig reacties komen.... :(
In mijn geval omdat ik geen Spotify account heb. De muziek die ik hier thuis op vinyl heb is niet te vinden op Spotify, ik zag er geen meerwaarde meer in en heb dus het account opgezegd.
Corpas

Bericht door Corpas »

Wiha schreef: 10 mar 2026 16:15 Eindelijk de tijd gehad om de lyrics te regelen. Met enkele dagen kun je deze er bij zien op Spotify.

Geweldig, Wiha!

Wat een sterke tekst, ik kan mij er helemaal in vinden.
Precies mijn motivatie om als man voor een rok te kiezen.
Voelt gewoon heerlijk, enorme vrijheid, staat goed.
Omdat niet iedereen die tekst meteen kan opzoeken, hier een screenshot van Spotify:
Songtekst A Man in a Skirt.png
En het klinkt ook heel goed, heel stoer, afbeelding en het filmpje zien er fraai uit.
Doet een beetje denken aan waar ik eerder over schreef in dit forum: stevige mannenrokken voor zwaar wek
Work_Kilt_-_Nail_Pockets.jpg
Heel goed gedaan, inderdaad zoals jij en Rik opmerkten: helaas weinig reacties.
Maar dat is een beetje het punt met dit forum, zoveel lijkt er niet te gebeuren.
Mannen, wij moeten wel werken aan de verbreiding van de mannenrok!
En deze song kan daarbij helpen.
Voor mij liefst korte sportieve rokjes met een split.
Of stevige denim minirokjes.
Voelt heerlijk vrij maar dan wel zonder ondergoed.
Ook veel op blote voeten of mini-teenslippers met zilveren teenringen.
Draag rokjes gewoon overal in mijn vrije tijd.
Rik

Bericht door Rik »

Bedankt om de tekst hier te plaatsen :)
Wiha
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Wiha »

Corpas schreef: 25 mar 2026 15:39

Geweldig, Wiha!

Wat een sterke tekst, ik kan mij er helemaal in vinden.
Precies mijn motivatie om als man voor een rok te kiezen.
Voelt gewoon heerlijk, enorme vrijheid, staat goed.
Omdat niet iedereen die tekst meteen kan opzoeken, hier een screenshot van Spotify:

Songtekst A Man in a Skirt.png

En het klinkt ook heel goed, heel stoer, afbeelding en het filmpje zien er fraai uit.
Doet een beetje denken aan waar ik eerder over schreef in dit forum: stevige mannenrokken voor zwaar wek

Work_Kilt_-_Nail_Pockets.jpg

Heel goed gedaan, inderdaad zoals jij en Rik opmerkten: helaas weinig reacties.
Maar dat is een beetje het punt met dit forum, zoveel lijkt er niet te gebeuren.
Mannen, wij moeten wel werken aan de verbreiding van de mannenrok!
En deze song kan daarbij helpen.
Dank voor je reactie en plaatsen van de tekst. Wie weet zijn er nu meer die het gaan luisteren 😃
Wiha,
beheerder & webmaster
Plaats reactie