Het blijft altijd bijzonder, als je een andere man tegenkomt die een rokje draagt. Het gebeurt ieder jaar wel een of twee keer maar dit jaar lijkt het wat vaker. Als rokdragende man ben je er wel op gespitst maar je zal het ook niet altijd herkennen.
Vanavond in Amsterdam, in de buurt van de Albert Cuypstraat, zag ik een man met een paar pizza's een zaak verlaten. Hij leek in een korte broek te lopen want hij had blote benen, dat valt wel wat op in november. Toen ik goed keek was het echter een elegante donkere rok, tot net boven de knie, duidelijk te zien onder zijn jas. Ik reageerde snel door een duim op te steken maar ik denk dat hij het niet zag of niet begreep. Zelf had ik een wat langere jas aan waar mijn rokje niet onderuit kwam. Je hebt altijd de neiging andere rokdragers te willen steunen, aan te moedigen of te complimenteren. Helaas lukt dat niet vaak. Vreemd toch dat het nog zo ongebruikelijk is dat iedere man met rok bijzonder is... Ik vraag mij af of anderen in dit forum ook toevallige ontmoetingen met andere rokdragers hebben meegemaakt.
Andere man in een rok
Andere man in een rok
Voor mij liefst korte sportieve rokjes met een split.
Of stevige denim minirokjes.
Voelt heerlijk vrij maar dan wel zonder ondergoed.
Ook veel op blote voeten of mini-teenslippers met zilveren teenringen.
Draag rokjes gewoon overal in mijn vrije tijd.
Of stevige denim minirokjes.
Voelt heerlijk vrij maar dan wel zonder ondergoed.
Ook veel op blote voeten of mini-teenslippers met zilveren teenringen.
Draag rokjes gewoon overal in mijn vrije tijd.