Mij lijkt de 30 denier zachte panty compleet comfort een hele mooie panty. Ik ben 1,87 lang en geen idee of deze panty´s een beetje lang en comfortabel is.
https://www.calzedonia.com/nl/product/3 ... _color_019
Iemand ervaring met Calzedonia panty´s
Iemand ervaring met Calzedonia panty´s
Als de zon maar schijnt.
Re: Iemand ervaring met Calzedonia panty´s
Ik haal daar geregeld panty’s en kousen. Ik ben bijna 2 meter!
Gewoon om advies vragen. Ze zijn er heel wat gewend hoor. Ik ga er ook vrijwel altijd heen in rok of jurk en met panty of kousen aan… vinden ze juist leuk. Ik ga meestal naar Amstelveen.
Die 30den heb ik nog nooit gekocht, maar dat komt omdat ik vooral Max 15/20 den draag.
Gewoon om advies vragen. Ze zijn er heel wat gewend hoor. Ik ga er ook vrijwel altijd heen in rok of jurk en met panty of kousen aan… vinden ze juist leuk. Ik ga meestal naar Amstelveen.
Die 30den heb ik nog nooit gekocht, maar dat komt omdat ik vooral Max 15/20 den draag.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Hoi Alex, bedankt voor je bericht.
Ik kom af en toe in Amstelveen en zal daar eens binnen lopen.
Bedankt voor de tip.
Frank
Ik kom af en toe in Amstelveen en zal daar eens binnen lopen.
Bedankt voor de tip.
Frank
Als de zon maar schijnt.
Frank, doen!
Amstelveen is overigens een ideaal winkelcentrum om in rok naartoe te gaan. Vanaf de parkeergarage naar bijvoorbeeld die Calzedonia is dichtbij en lekker overzichtelijk. Ga dan meteen even langs de buren WeFashion - daar zijn ze al heel wat gewend, ik kom daar geregeld in rok.
Bij mij begon het ooit met een panty. En hoe komt een panty het mooist tot zijn recht? Onder een rok of jurk! Zo is de liefde voor rokken en jurken ontstaan. Ik draag dus altijd een panty of kousen onder een rok of jurk…
Hi Frank,
Ik was net weer bij die Calzedonia. Ben er weer enorm fijn geholpen. Ik had een panty aan met een ruit patroon. Vind ik zelf erg leuk staan, maar bij HEMA is die helaas niet meer te koop. De dames (ik werd op een gegeven moment door 3 dames tegelijk geholpen, ze vinden iets aparts als een man echt leuk!) hebben me weer goed geholpen; de maat is immers altiid een dingetje bij mij. Ik heb nu ook een bordeaux rode ruiten panty.
Ter hoogte van Calzedonia werd ik herkend door een collega…. (Zie onder de rubriek foto’s van leden bij Outfit van de Dag)
Hoi Alex, wat leuk ok te horen dat het daar goed bevalt ik zal daar zeker ook eens naar toe gaan. En blij dat je er niet over in zit dat je een collega bent tegen gekomen.
Als de zon maar schijnt.