outfit van de dag
Re: outfit van de dag
Mijn rok deze avond , boodschappen.. Deze rok is reeds een oude, nog één van Neckermann en die zijn al jaaaaren niet meer... Ik vind hem nog altijd mooi deze rok ..
- Bijlagen
-
- BlurPhoto1744326979427.jpg (43.78 KiB) 4456 keer bekeken
-
- BlurPhoto1744327021031.jpg (44.72 KiB) 4456 keer bekeken
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Zelfde rok juist een ander paar nylons....
Ik hou van rokken en jurken.... En ik draag ze elke dag, sinds vorige zomer (2020) vóóral jurken....7 maart 2019 is voor mij een mijlpaal... Toen ben ik voor de eerste keer naar de winkel geweest in een jeansrok...
Mijn rok voor deze avond, een donkerblauwe rok, nog een ouwe bij Neckermann gekocht nog... Leuke rok, dat wel.... Het is een rok met elastische tailleband..
Prima Rokken,
Met nylons er onder maakt het meer af
Met nylons er onder maakt het meer af
Inderdaad Niek...
Mijn rok gisteren en vermoedelijk ook deze avond.. Één van mijn drie nieuwe die ik vorige week bestelde... Een langere rok, een kokerrok, met split achteraan... Een héél leuke rok om te dragen... En een paar witte kniekousen...
Groeten
Groeten
- Bijlagen
-
- BlurPhoto1745530634614.jpg (38.22 KiB) 935 keer bekeken
-
- BlurPhoto1745530619030.jpg (38.96 KiB) 935 keer bekeken
Mijn rok vandaag, nog een ouwe van Neckermann, maar deze rok is nog heel goed... Rits achteraan, en split achteraan ..Dit zijn leuke rokken om te dragen... En dat blijven leuke rokken, oud of niet oud... Die zijn vast 20 en meer jaar oud...
Mijn rok deze avond, ook nog één van vroeger, gekocht bij Neckermann... Maar hij past nog prima... Ik vind het ook nog een mooie rok.. Mijn mening natuurlijk.. Smaken verschillen..
- Bijlagen
-
- BlurPhoto1745699413442.jpg (24.44 KiB) 820 keer bekeken
-
- BlurPhoto1745705034597.jpg (68 KiB) 820 keer bekeken
Mijn rok deze avond....een wijd uitlopende rok... Héél mooi rokje...met twee zakken opzij...
Groeten....
Groeten....
Ha Januca, als het zou gaan om rokje zoals je draagt in je profielfoto vind ik die helemaal niet kort, hoor!Januca schreef: ↑16 feb 2025 10:18 Zowel aan Rik als aan Niek,
Ik vind jullie er geweldig uitzien zo, maarrrr........
Als ik zo kort gekleed ga krijg ik commentaar van mijn dochter en kleindochter.
Papa/opa, zo kan je niet naar buiten gaan. Dit is veel te kort, wat moeten de mensen wel niet van je denken.
En dat terwijl ik van anderen die commentaren niet krijg. Die vinden vaak dat ik er leuk uitzie.
Wat nu?
Mijn kinderen en kleinkinderen negeren, of de buitenwereld alleen maar langere rokken tonen?
Daar denk ik nog over na.![]()
Dat is een normale lengte.
Mijn stelregel is: rokjes zijn voor moderne mannen een vervanging van die vervelende korte broeken.
Met zinloze pijpjes.
Dus: qua lengte houd ik dat aan voor de rokjes die ik nu draag.
Soms een beetje korter misschien, hieronder een denimrokje dat ik veel draag.
Familieleden zijn soms wat behoudender dan het gewone publiek, dat is een beetje psychologisch.
Ze willen je beschermen en zijn bezorgd of zij begrijpen niet dat je ook wel eens wat anders wil zijn dan een keurige vader volgens alle regels.
Korte rokjes vallen juist minder op bij mannen en zitten het lekkerst, ik ben een grote fan!
Voor mij liefst korte sportieve rokjes met een split.
Of stevige denim minirokjes.
Voelt heerlijk vrij maar dan wel zonder ondergoed.
Ook veel op blote voeten of mini-teenslippers met zilveren teenringen.
Draag rokjes gewoon overal in mijn vrije tijd.
Of stevige denim minirokjes.
Voelt heerlijk vrij maar dan wel zonder ondergoed.
Ook veel op blote voeten of mini-teenslippers met zilveren teenringen.
Draag rokjes gewoon overal in mijn vrije tijd.